Специфіка створення рекламного ролика про навчальний підрозділ університету

Фесенко, О. Ю. and Надточій, О. Л. (2019) Специфіка створення рекламного ролика про навчальний підрозділ університету. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 350-352.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-350-352.pdf

Download (573kB) | Preview

Abstract

Нині актуальним є формування рекламина ринку освітніх послуг вищого навчального закладу, зокрема й через презентацію його освітніх та наукових досягнень. Реклама допомагає споживачу ознайомитися з первинною інформацією про новий товар, дізнатись про його переваги, отримати позитивні характеристики та оцінки. Тому українські ЗВО почали активно працювати над формуванням власного іміджу. Суспільство з різних джерел отримує значний потік інформації, тому постійно потребує оновлених актуальних відомостей з різних сфер життя. Важливу роль у цьому процесі відіграють презентаційні рекламні ролики про аспекти діяльності вишу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама ; університет ; рекламний ролік про університет ; ринок освітніх послуг ; рекламно-іміджева діяльність
Subjects: Економічні науки
Масова комунікація
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 30 May 2020 07:54
Last Modified: 30 May 2020 07:54
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3383

Actions (login required)

View Item View Item