Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Специфіка створення рекламного ролика про навчальний підрозділ університету

Фесенко, О. Ю., Надточій, О. Л. (2019) Специфіка створення рекламного ролика про навчальний підрозділ університету. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 350-352.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-350-352.pdf

Download (573kB) | Перегляд

Резюме

Нині актуальним є формування рекламина ринку освітніх послуг вищого навчального закладу, зокрема й через презентацію його освітніх та наукових досягнень. Реклама допомагає споживачу ознайомитися з первинною інформацією про новий товар, дізнатись про його переваги, отримати позитивні характеристики та оцінки. Тому українські ЗВО почали активно працювати над формуванням власного іміджу. Суспільство з різних джерел отримує значний потік інформації, тому постійно потребує оновлених актуальних відомостей з різних сфер життя. Важливу роль у цьому процесі відіграють презентаційні рекламні ролики про аспекти діяльності вишу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: реклама ; університет ; рекламний ролік про університет ; ринок освітніх послуг ; рекламно-іміджева діяльність
Теми: Економічні науки
Масова комунікація
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 30 Трав 2020 07:54
Останні зміни: 30 Трав 2020 07:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3383

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу