Up a level |
Bondar, V. (2022) Innovative forms of work as an effective means of development of pedagogical personnel. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics. pp. 5-11.
Gerasimova, N. and Gerasymova, I. (2022) Value-and-professional self-determination of student youth. Moderní aspekty vědy: XIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie. pp. 84-100.
Gerasimova, N. and Gerasymova, I. and Mykhalchuk, O. (2022) The dynamics of value orientations of future managers of hotel and tourism industry. Methodological bases of studying the processes of general mental laws in human interaction with the environment : Collective monograph. pp. 107-119.
Hnezdilova, K. and Barjadze, R. (2022) Opportunities of a personal learning environment for performing self-education activities of the future pharmacy employee. ScienceRise: Pedagogical Education : journal (№4(49). pp. 17-23.
Kocha, I. and Baidiuk, N. and Stepanova, N. and Nenko, Y. (2022) Remote assessment: case study from Ukrainian higher education institutions. Revista Brasileira de Educação do Campo : Brazilian Journal of Rural Education, V. 7. pp. 1-26. ISSN 2525-4863
Kulbach, L. and Leontieva, T. and Charkina, T. and Voropayeva, T. and Stepanova, N. (2022) Media dimension of modern civic education: the humanitarian aspect Dimensión mediática de la educación cívica moderna: el aspecto humanitario. Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación, V. 16 (N° 2).
Nikolaesku, I. and Mykhalchuk, O. and Nikitska, Y. (2022) Education and science: partnership development programs, integration into the world educational space in conditions of war = Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами. Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime. pp. 300-311.
Panchenko, O. O. and Shynkarova, V. and Maistryk, T. and Budnyk, O. and Nikolaiesku, I. and Matsuk, L. and Fomin, K. (2022) Pedagogical innovations in Ukrainian educational institutions: social challenges and realities of war = Педагогічні інновації в українських навчальних закладах: соціальні виклики та реалії війни. Revista Brasileira de Educacao do Campo. pp. 1-23.
Бардадим, О. В. (2022) Віртуальні лабораторії як засіб візуалізації навчального метаріалу. Авіація, промисловість, суспільство [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / ред. кол. : В. В. Сокуренко [та ін.]. pp. 242-245.
Бардадим, О. В. (2022) Дидактичні можливості використання онлайн-ресурсів. Особистісно-професійний розвиток здобувачів вищої освіти в постнекласичній парадигмі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Черкаси, 19 – 20 травня 2022 року. pp. 8-9.
Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності викладачів природничих наук: інтегрований підхід. Молодь і ринок. pp. 138-144.
Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності викладача природничих наук за допомогою онлайн-ресерсу РНЕТ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р. pp. 450-455.
Бондар, В. and Михальчук, О. (2022) Проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до позакласної роботи в сучасному науковому дискурсі. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія /. pp. 76-87.
Бондар, В. Г. and Соловей, Ю. О. and Коваленко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime: Collective monograph.
Бондар, Т. І. and Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. pp. 36-44.
Білик, В. В. and Мейш, А. В. (2022) Формування системи внутрішнього обліку та звітності фінансово-економічної безпеки суб’єктів підприємництва. Український журнал прикладної економіки та техніки, Т. 7 (№ 4). pp. 76-82.
Білик, В. В. and Чернявська, О. and Войнікова, А. (2022) Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту. Вісник Хмельницького національного університету, Т. 1 (№ 6). pp. 184-189. ISSN 2307-5740
Білик, В. В. and Шпильовий, В. А. and Шпильова, В. О. and Кравчик, Ю. В. and Гарафонова, О. І. (2022) Проблемні аспекти та перспективні напрями вдосконалення системи інтернет-маркетингу суб’єктів сфери споживчих послуг. Український журнал прикладної економіки та техніки, Т. 7 (№ 2). pp. 146-155.
Герасимова, І. В. (2022) Педагогіка співробітництва О. А. Захаренка: психолого-педагогічні акценти. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 39-43.
Герасимова, І. В. (2022) Методи психотерапії та психокорекції заїкання. Сучасні практики навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. pp. 23-25.
Герасимова, І. В. and Герасімова, Н. Є. (2022) Психотерапевтична та психокорекційна робота з дітьми що заїкаються. Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3). pp. 16-21. ISSN 979-8-88526-798-4
Герасімова, Н. Є. (2022) Ідея дитиноцентризму в контексті авторської школи О. А. Захаренка: психологічний аспект. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 43-49.
Гнезділова, К. М. (2022) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті. Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-28 грудня 2022 р. pp. 16-18.
Гнезділова, К. М. (2022) Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 34-38.
Гнезділова, К. М. and Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). pp. 59-63.
Десятов, Т. М. (2022) Спадщина народного учителя. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). p. 8.
Десятов, Т. М. and Лещенко, І. Т. (2022) Андрагогiка: теорiя, досвiд, перспективи : навч. посiб. для студентiв ЗВО. [Teaching Resource]
Захаренко, С. О. (2022) Виховання в учнів поваги до батьків у педагогічній системі О. А. Захаренка. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 49-51.
Зобенько, Н. А. (2022) До питання професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (№1(50)). pp. 98-102.
Лещенко, І. Т. (2022) Використання ідей педагогічної системи народного учителя у становленні нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 55-58.
Михальчук, О. (2022) Провідні ідеї створення «школи майбутнього» у педагогічній спадщині О. А. Захаренка. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя. pp. 63-65.
Мовчан, В. (2022) Трансформація ідей О. А. Захаренка у формуванні предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 66-68.
Ніколаєску, І. О. and Михальчук, О. О. and Нікітська, Ю. М. (2022) Формування інклюзивної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти. Імідж. pp. 87-90.
Ніколаєску, І. О. and Михальчук, О. О. and Нікітська, Ю. М. (2022) Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами=Psychological and pedagogical support of distance educational process of children with special educational needs. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime : Collective monograph. pp. 301-311.
Ніколаєску, І. О. and Панченко, О. О. (2022) Підготовка майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку в умовах інформаційно-комунікаційного простору: міжнародний досвід. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія. pp. 243-251.
Ніколаєску, І. О. and Шинкарьова, В. С. (2022) Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Вип. № 2(7) / редкол. : І. В. Жукова (голова) [та ін.]. pp. 914-924.
Нікітська, Ю. М. (2022) Гармонійний розвиток дітей як результат співпраці ЗДО та сім’ї на педагогічних засадах О. А. Захаренка. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 73-76.
Панченко, О. (2022) Інтенсифікація професійної підготовки майбутніх вихователів засобами інтерактивних технологій. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics. pp. 81-87.
Панченко, О. О. (2022) Підготовка майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій : дисертація подається на здобуття наукового ступеня доктора філософії. Other thesis, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.
Панченко, О. О. (2022) Потенційні можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна робота» (№1-50). pp. 215-218.
Панченко, О. О. (2022) Критерії та показники професійної готовності майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Вип. № 2(7) / редкол. : І. В. Жукова (голова) [та ін.].. pp. 520-530.
Раджабова, С. Ш. (2022) Реалізація поглядів О. А. Захаренка щодо психологічного розвитку дітей у співпраці освітнього закладу та сім’ї. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 79-82.
Соловей, Ю. О. (2022) Проблема формування здатності майбутнього директора закладу дошкільної освіти до здійснення внутрішнього моніторингу на сучасному етапі розвитку вищої освіти України. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. pp. 92-103.
Соловей, Ю. О. (2022) Використання здоров’язбережувальних технологій в закладах дошкільної освіти. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки (№ 14). pp. 154-163.
Соловей, Ю. О. (2022) Соціальна адаптація дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (№ 1(50). pp. 260-263.
Степанова, Н. М. (2022) Підготовка майбутніх вихователів: громадянознавчий аспект. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія "Педагогічні науки" (№ 4). pp. 57-62.
Степанова, Н. М. (2022) «Soft skills» для успішності в житті: із порад директора школи над Россю». Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 86-88.
Степанова, Н. М. and Єнгаличева, І. В. and Коваленко, О. А. (2022) Європейські соціальні цінності та їх вплив на професійне становлення майбутніх педагогів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, Т. 2. pp. 142-145.
Тарасенкова, Н. А. and Акуленко, І. А. and Гнезділова, К. М. and Шашечнікова, О. and Сердюк, З. О. and Коломієць, О. М. and Запорожець, А. (2022) Efficient Questioning in Teaching Mathematics: Teachers’ Attitudes and Practices. Revista Romвneasca pentru Educatie Multidimensionala, Vol.15 (Is. 1). pp. 216-246.