Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти

Бондар, Т. І., Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. с. 36-44.

[img] Text
3_стаття_Гнезділова.pdf

Download (296kB)

Резюме

У статті обґрунтовано роль педагогічних працівників у реалізації державних ініціатив для реформування й модернізації освіти. Вивчення характеру ставлення майбутніх педагогів до освітніх реформ – обов’язкова передумова успішності державної ініціативи щодо реформування й модернізації системи освіти.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Анкета ; особливі освітні потреби ; види інвалідності ; учителі ; майбутні вчителі ; вплив ; шкала типу лікерта
Теми: Медицина, ОБЖ
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Лист 2023 14:35
Останні зміни: 08 Лют 2024 08:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5807

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу