Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування інформаційно-цифрової компетентності викладачів природничих наук: інтегрований підхід

Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності викладачів природничих наук: інтегрований підхід. Молодь і ринок. с. 138-144.

[img] Text
bardadimm.pdf

Download (1MB)

Резюме

Статтю присвячено проблемі впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій в освітню сферу. Тому важливим завданням сучасної освітньої системи є поєднання педагогіки з сучасними цифровими технологіями. Завдяки інформаційно-цифровим технологіям значною мірою трансформується система викладання дисциплін у закладах освіти, що проявляється у: зміні змісту, формах та методах організації навчального процесу; робота з сучасними навчальними матеріалами нового покоління. Інформаційно-комунікаційні технології надають можливість сучасному викладачеві створювати нові навчальні матеріали, які використовувати їх як технічні засоби. Це, своєю чергою, сприяє: результативному навчанню, активізації навчальної роботи, трансформації методичної підготовки. Таким чином, педагогіка та інформаційно-комунікативна технологія розглядається як система, в якій технічні пристрої та дидактичні системи – це “цифрове” навчання, що є альтернативою традиційному методу навчання.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інформаційно-цифрова компетентність ; міждисциплінарний підхід ; інтегроване навчання ; інтегрований підхід ; цифрове навчання
Теми: Природничі науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 01 Лют 2023 08:32
Останні зміни: 01 Лют 2023 08:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5000

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу