Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Ідея дитиноцентризму в контексті авторської школи О. А. Захаренка: психологічний аспект

Герасімова, Н. Є. (2022) Ідея дитиноцентризму в контексті авторської школи О. А. Захаренка: психологічний аспект. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 43-49.

[img] Text
Захаренко (1).2022-43-49.pdf

Download (273kB)

Резюме

Дитиноцентризмом, у сучасному трактуванні цього терміну, можна розуміти як особистісно-орієнтовану модель виховання дитини, призначення якої розширення її можливого життєвого шляху та саморозвитку на засадах гуманізації реального буття дитини, посилення уваги до системи її цінностей та інтересів задля формування в неї основ життєвої компетентності. Актуальність упровадження ідей дитиноцентризму зумовлена тим, що дитина є центральною постаттю у всіх взаємопов’язаних процесах виховання, навчання та її розвитку для формування повноцінної особистості. Концепція дитиноцентризму в освіті є основою визнання суспільством свого обов’язку забезпечити здоров’я та добробут дітей.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Дитиноцентризм ; О. Захаренко ; школа ; навчально-виховний процес ; діти ; вікові особливості ; здібності ; навчання ; виховання
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2024 08:16
Останні зміни: 17 Квіт 2024 08:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6245

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу