Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 32.

Стаття

Gerasimova, N., Gerasymova, I. (2016) Intrapersonal Conflict as a Factor of Adaptation of Students to Conditions of Teaching at Universities. International Letters of Social and Humanistic Sciences Submitted: 2016-01-15 ISSN: 2300-2697, Vol. 70, pp, Vol.70. с. 1-7. ISSN 2300-2697

Rysina, M. Y., Martynenko, Y. V. (2016) Role of international educational links in the formation of world higher education system. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 73-79. ISSN 2076-586Х

Єнгаличева, І. В. (2016) Метод проектів у організації спільної праці дітей у різновікових групах. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 172-174.

Архипова, С. П. (2016) Адаптаційні можливості oсвiти сoцiaльнo незaхищених кaтегoрiй дoрoслих. Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівців: Матеріали доповідей та повідомлень Міжнародної науково-практичної конференції. с. 9-10.

Байдюк, Н. В. (2016) Підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження гендерного підходу. Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівців: Матеріали доповідей та повідомленьМіжнародної науково-практичноїконференції. с. 16-18.

Байдюк, Н. В. (2016) Місце і роль осередку гендерної освіти у освітньо-виховному просторі вищого навчального закладу. Педагогічний альманах (№ 29). с. 96-101.

Байдюк, Н. В. (2016) Гендерна складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів: мотиваційно-аксіологічний компонент. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 150-152.

Будянський, Д. В. (2016) Змістова характеристика професійної діяльності викладача вищої школи та її можливості для розвитку риторичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 18-26.

Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2016) Ґендерна освіта в процесі формування професійних якостей майбутніх фахівців. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 157-160.

Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2016) До питання структури організаційно-педагогічної моделі формування комунікативних умінь майбутніх менеджерів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 12).

Горохова, Г. І. (2016) Особливості становлення і розвитку професійної кар’єри особистості в сучасному світі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 26-32.

Десятов, Т. М. (2016) Стратегічні напрями реформування педагогічної освіти і моделей модернізації управління освітою в зарубіжних країнах. Вісник Черкаськоно університетк. Серія "Педагогічні науки" (№ 12). с. 48-56. ISSN 2076-586X

Зобенько, Н. А. (2016) Особливості використання мультимедійних технологій у вищій школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 43-47. ISSN 2076-586Х

Зобенько, Н. А. (2016) Деякі особливості практичної підготовки соціальних педагогів у системі вищої освіти до превентивного виховання учнівської молоді. Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівці. с. 65-67.

Зобенько, Н. А. (2016) Деякі аспекти освітньо-виховного процесу у змісті підготовки майбутніх педагогів. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 9). с. 80-86.

Панасюра, Г. С. (2016) Сутнісна характеристика моделей системи післядипломної освіти в контексті розвитку дослідницької компетентності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 48-53. ISSN 2076-586Х

Панченко, О. О. (2016) Форми організації дослідницько-експериментальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 61-65. ISSN 2076-586Х

Панченко, О. О. (2016) Форми організації дослідницько-експериментальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Вісник Черкаського університету імені Богдана Хмельницького (15). с. 61-65.

Проценко, І. І. (2016) Формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії: результати експериментального дослідження. Вісник Черкаського університету. Серія : Історичні науки (№ 150). с. 65-73. ISSN 2076-5908

Раджабова, С. Ш. (2016) Психологічна підготовка майбутніх педагогів у контексті завдань сучасної вищої освіти. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 209-212.

Сокуренко, О. М. (2016) Актуальні проблеми ухилення від відбування покарання у виді обмеження волі та у виді позбавлення волі. Актуальні проблеми формування громадянського суспільства та становлення правової держави : збірник наукових праць. с. 242-244. (У процесі публікації)

Солощенко, В. М. (2016) Інтернаціоналізація вищої освіти: погляд англомовного суспільства. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 84-88.

Твердохліб, А. І. (2016) Сучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність». Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 88-95.

Тимчук, Л. І. (2016) Перспективи та рекомендації щодо впровадження цифрових наративів у вітчизняні освітні практики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 95-103. ISSN 2076-586Х

Усатенко, В. М. (2016) Управління розвитком організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу на засадах компетентнісного підходу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 104-111. ISSN 2076-586Х

Федоренко, С. О. (2016) Розвиток вищої художньої освіти та її вплив на становлення декоративно-ужиткового мистецтва в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 119-123.

Шпак, В. П. (2016) Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 131-140. ISSN 2076-586Х

Шпак, В. П. (2016) Використання технології виховання колективу в досвіді авторської школи О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 12). с. 141-147. ISSN 2076-586X

Книга

Коломієць, О. Г., Майборода, Г. Я., Деміденко, Т. М., Ченбай, І. В., eds. (2016) Сучасні технології соціально-педагогічних досліджень : мат. круглого столу. Гордієнко, Черкаси.

Навчальний матеріал

Куліш, О. А. (2016) Монументальне мистецтво : навч. посіб. [Навчальний матеріал]

Мовчан, В. І., Кучай, Т. П. (2016) Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт для студентів напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта», 6.010102 «Початкова освіта». [Навчальний матеріал]

Сігетій, І. П., Тимошенко, Ю. В., Завгородня, Л. В. (2016) Основи управління інформацією в освітніх системах : навч. посіб. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Fri Nov 22 00:28:56 2024 EET.