Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях

Шпак, В. П. (2016) Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). pp. 131-140. ISSN 2076-586Х

[img]
Preview
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-131-140.pdf

Download (386kB) | Preview

Abstract

Розглянуто методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду. При цьому враховано дефініції понять «досвід» і «діяльність», а також коректність термінів «поширення», «застосування», «упровадження», «освоєння», «використання». Особливу увагу приділено різновидам і джерелам педагогічного досвіду, його компонентам, формам його реалізації, функціям та етапам застосування в науково-педагогічних дослідженнях. Акцентовано на тому, що ефективність застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях значною мірою залежить від удосконалення форм і методів популяризації цього досвіду.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: метод ; вивчення й узагальнення передового досвіду ; педагогічний досвід ; педагогічна діяльність ; види педагогічного досвіду ; структура педагогічного досвіду ; джерела педагогічного досвіду ; науково-педагогічне дослідження ; методологія
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Apr 2020 14:22
Last Modified: 17 Apr 2020 14:22
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2222

Actions (login required)

View Item View Item