Перспективи та рекомендації щодо впровадження цифрових наративів у вітчизняні освітні практики

Тимчук, Л. І. (2016) Перспективи та рекомендації щодо впровадження цифрових наративів у вітчизняні освітні практики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). pp. 95-103. ISSN 2076-586Х

[img]
Preview
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-95-103.pdf

Download (379kB) | Preview

Abstract

На основі опрацювання емпіричних та теоретичних результатів дослідження виявлено потужний педагогічний та освітній потенціал проектування цифрових наративів у різних сферах навчання. Виявлено вимоги до традиційного навчання у ХХІ столітті. У відповідності до сучасних освітніх вимог окреслено можливості та перспективи використання цифрових наративів у фаховій підготовці педагогів. Розглянуто важливість проектування цифрових наративів у підготовці майбутніх фахівців у різних ланках неперервної педагогічної освіти: дошкільній (вихователів дошкільних навчальних закладів), початковій (вчителів початкових класів), середній (учителів природничо-математичних, гуманітарних, мистецьких дисциплін), вищій (підготовка фахівців у галузі соціальної та корекційної педагогіки), а також у формальній і неформальній освіті.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: цифрові наративи ; проектування ; підготовка магістрів освіти ; неперервна педагогічна освіта
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Apr 2020 12:41
Last Modified: 17 Apr 2020 12:41
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2216

Actions (login required)

View Item View Item