Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2012

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | П | Р | С | Т | Х | Ц | Ч | Ш | Я
Число елементів: 41.

І

Іванченко, Є. А. (2012) Модель системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 41-46.

Б

Безлюдна, В. В. (2012) Система соціально-педагогічної роботи з сім’єю в США: стан дослідженості проблеми. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 3-7.

Безлюдний, Р. О. (2012) Характеристика феномену “підтримка дітей з особливими потребами” в американській та вітчизняній педагогічній науці й практиці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 7-11.

Бєляк, О. М. (2012) Стан розвитку комунікативних якостей мовлення в майбутніх учителів-філологів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 12-15.

Білоконний, С. П. (2012) Способи організації взаємодії викладача і студентів у навчально-виховному процесі вищої педагогічної школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 15-18.

В

Волощук, І. А. (2012) Технологічний підхід до формування готовності вчителя до інноваційної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 18-20.

Воскобойнікова, Г. Л. (2012) Компонентна структура медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 21-24.

Г

Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2012) Реалізація гендерного підходу у професійній підготовці менеджера готельно-туристичноі індустрії. Науково-педагогічна спадщина О. А. Захаренка як джерело виховання молодого покоління: Десяті Міжнародні ювілейні Захаренківські педагогічні читання. с. 18-19.

Герасімова, Н. Є. (2012) Вплив ціннісних орієнтацій на формування родинних зв’язків. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 15). с. 125-129. ISSN 2076-586Х

Горбенко, О. Б. (2012) Музично-виконавська компетентність у структурі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 24-26.

Д

Дворянин, Т. (2012) Наступність математичної підготовки майбутніх економістів у контексті принципу фундаменталізації змісту освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 28-30. ISSN кого

З

Захарова, Є. Ю. (2012) Зміст громадянського виховання в американській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 31-34.

Зобенько, Н. А. (2012) Деякі аспекти дослідження проблеми девіантної поведінки неповнолітніх. Рідна школа (№ 3). с. 36-40.

Зобенько, Н. А., Демиденко, Т. М. (2012) Аналіз стилів керівництва в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 34-40.

К

Колісник, В. Ю. (2012) Психологічні аспекти вивчення іноземної мови майбутніми інженерами-програмістами. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3).

Крамаренко, А. М. (2012) Питання формування соціоприродних цінностей майбутніх фахівців початкової освіти в дослідженнях російських учених. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 52-58.

Кучай, О. В. (2012) Роль мас-медіа у сучасному українському суспільстві. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 60-61.

Кучай, Т. П. (2012) Підготовка магістрів у вищих навчальних закладах США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 61-63.

Л

Ляховець, О. О. (2012) Взаємодія школи та сім’ї у моральному вихованні молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 63-67.

М

Мамчур, І. В. (2012) Структура, критерії та рівні розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у процесі ігрової діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 67-70.

Мартиненко, О. В. (2012) Підготовка спеціалістів до викладання шкільного курсу хореографії в системі початкової освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 70-74.

Н

Несторук, Н. А. (2012) Мета та зміст навчання студентів-електромеханіків проведенню експериментальних досліджень. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 79-82.

Нос, Л. (2012) Вплив урядових освітніх структур Канади на професійний розвиток вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 82-85.

П

Павлюк, В. І. (2012) Роль канадських університетів у становленні та розвитку системи багаторівневої педагогічної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 89-94.

Пальшкова, І. О. (2012) Організація навчального процесу в народних початкових школах України в ii половині XIX – на початку XX століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 94-98.

Поперечна, Л. Ю. (2012) Культура мовлення та мовленнєвий етикет як складові культури спілкування. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 99-102.

Р

Рацул, А. В. (2012) Формування професійної готовністі вчителя іноземних мов під час використання інформаційних технологій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 102-106.

Рацул, А. В., Тарапака, Н. (2012) Науково-методичні засади підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 107-111.

С

Серебрянська, О. М. (2012) Креативний підхід до організації методичної роботи ліцею. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 111-113.

Смалиус, Л. Н. (2012) Педагогічні засади професійного становлення майбутніх психологів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 113-116.

Степанюк, К. І. (2012) Сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 116-119.

Т

Ткаченко, Л. М. (2012) Вирішення питань інтелектуально-творчої обдарованості особистості у психолого-педагогічній науці США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 119-123.

Труханенко, А. (2012) Методичний семінар як засіб формування інформаційної компетентності педагогів ліцею. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 126-129.

Тімець, О. В. (2012) Самостійна робота як чинник саморозвитку студента-географа. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 123-126.

Х

Хомич, Л. О. (2012) Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 129-131.

Ц

Цимбал, О. Ю. (2012) Методичні рекомендації для організації та проведення практичної підготовки і стажування магістрантів спеціальності специфічних категорій «Управління навчальним закладом». [Навчальний матеріал]

Цимбал, О. Ю. (2012) Методичні рекомендації для організації та проведення практичної підготовки і стажування магістрантів спеціальності специфічних категорій «Педагогіка вищої школи». [Навчальний матеріал]

Ч

Чаговець, Б. М. (2012) Технологізація методичного навчання учителів в умовах сучасного ліцею. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 132-134.

Чурсін, М. М. (2012) Інформаційні ресурси освітньої діяльності вищої школи: формування й використання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 134-138.

Ш

Шавровська, Н. В. (2012) Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 138-141.

Я

Яненко, О. А. (2012) Структура, критерії та рівні сформованості професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 141-143.

Цей список був створений у Fri Nov 22 01:04:41 2024 EET.