Горбенко, О. Б. (2012) Музично-виконавська компетентність у структурі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 24-26.
|
Text
3-(216)-24-26.pdf Download (486kB) | Preview |
Abstract
У статті розкривається сутність музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Універсальними в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців визначаються метод музично-теоретичного аналізу, метод художніх аналогій, метод художньо-творчих проектів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | музично-виконавська компетентність ; художньо-інтерпретаційні вміння ; комплексно-інтеграційна технологія ; педагогічні умови ; майбутні вчителі музики |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2018 12:08 |
Last Modified: | 12 Jun 2018 12:08 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/921 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |