Мамчур, І. В. (2012) Структура, критерії та рівні розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у процесі ігрової діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 67-70.
|
Text
3-(216)-67-70.pdf Download (495kB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито структурні компоненти процесу самопізнання з урахуванням вікових особливостей учнів старшого шкільного віку. Рівні й критерії готовності старшокласників до самопізнання досліджено й проаналізовано через значущу для них ігрову діяльність.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | самопізнання ; учні ; ігрова діяльність |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 11 Jun 2018 13:42 |
Last Modified: | 11 Jun 2018 13:44 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/890 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |