Структура, критерії та рівні розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у процесі ігрової діяльності

Мамчур, І. В. (2012) Структура, критерії та рівні розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у процесі ігрової діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 67-70.

[img]
Preview
Text
3-(216)-67-70.pdf

Download (495kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито структурні компоненти процесу самопізнання з урахуванням вікових особливостей учнів старшого шкільного віку. Рівні й критерії готовності старшокласників до самопізнання досліджено й проаналізовано через значущу для них ігрову діяльність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самопізнання ; учні ; ігрова діяльність
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Jun 2018 13:42
Last Modified: 11 Jun 2018 13:44
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/890

Actions (login required)

View Item View Item