Хомич, Л. О. (2012) Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 129-131.
|
Text
3-(216)-129-131.pdf Download (490kB) | Preview |
Abstract
Статтю присвячено проблемі професійної позиції учителя, який працює з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання педагогічної культури, як важливої складової професійної позиції особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | технологізація методичної роботи ; модель креативної технології |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2018 10:37 |
Last Modified: | 12 Jun 2018 10:37 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/904 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |