Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями

Хомич, Л. О. (2012) Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 129-131.

[img]
Preview
Text
3-(216)-129-131.pdf

Download (490kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі професійної позиції учителя, який працює з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання педагогічної культури, як важливої складової професійної позиції особистості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: технологізація методичної роботи ; модель креативної технології
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2018 10:37
Last Modified: 12 Jun 2018 10:37
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/904

Actions (login required)

View Item View Item