Хомич, Л. О. (2012) Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 129-131.
|
Text
3-(216)-129-131.pdf Download (490kB) | Перегляд |
Резюме
Статтю присвячено проблемі професійної позиції учителя, який працює з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання педагогічної культури, як важливої складової професійної позиції особистості.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | технологізація методичної роботи ; модель креативної технології |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 12 Черв 2018 10:37 |
| Останні зміни: | 12 Черв 2018 10:37 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/904 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




