Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини

Шавровська, Н. В. (2012) Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 138-141.

[img]
Перегляд
Text
3-(216)-138-141.pdf

Download (493kB) | Перегляд

Резюме

В статті розглядаються проблеми підвищення ефективності роботи педагога з обдарованими дітьми та молоддю. Прояв таких рис як лабільність психіки та поведінки педагогів, сприятимуть повноцінному розвитку природних задатків учнів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: обдаровані діти ; педагог ; учні
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Черв 2018 11:00
Останні зміни: 12 Черв 2018 11:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/907

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу