Дворянин, Т. (2012) Наступність математичної підготовки майбутніх економістів у контексті принципу фундаменталізації змісту освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 28-30. ISSN кого
|
Text
3-(216)-27-30.pdf Download (508kB) | Preview |
Abstract
У статті визначено основні напрями наступності математичної підготовки майбутніх економістів у ліцеях та вищих навчальних закладах з опорою на принцип фундаменталізації змісту освіти. Виявлено значущість засвоєння основ математичних наук у загальному та професійному розвитку особистості
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | громадянське виховання ; американська школа ; шкільна практика |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2018 12:12 |
Last Modified: | 12 Jun 2018 12:12 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/922 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |