Наступність математичної підготовки майбутніх економістів у контексті принципу фундаменталізації змісту освіти

Дворянин, Т. (2012) Наступність математичної підготовки майбутніх економістів у контексті принципу фундаменталізації змісту освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 28-30. ISSN кого

[img]
Preview
Text
3-(216)-27-30.pdf

Download (508kB) | Preview

Abstract

У статті визначено основні напрями наступності математичної підготовки майбутніх економістів у ліцеях та вищих навчальних закладах з опорою на принцип фундаменталізації змісту освіти. Виявлено значущість засвоєння основ математичних наук у загальному та професійному розвитку особистості

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: громадянське виховання ; американська школа ; шкільна практика
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2018 12:12
Last Modified: 12 Jun 2018 12:12
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/922

Actions (login required)

View Item View Item