Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Компонентна структура медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи

Воскобойнікова, Г. Л. (2012) Компонентна структура медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 21-24.

[img]
Перегляд
Text
3-(216)-20-24.pdf

Download (507kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена актуальній науково-педагогічній проблемі удосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів шляхом упровадження компетентнісного підходу. Автором визначено структуру медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи сукупністю компонентів: аксіологічного; когнітивного, змістово-організаційного, технологічного, критеріально-моніторинго-оцінного, які мають відповідні критеріальні ознаки – якісні характеристики, за якими здійснюється оцінювання та діагностика сформованості медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі їх професійної підготовки.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: компетентнісний підхід ; професійна підготовка ; структурні компоненти, медико-валеологічна компетентність ; аксіологічний компонент ; когнітивний компонент ; змістово-організаційний компонент ; технологічний компонент ; критеріально-моніторингово-оцінний компонент ; майбутні учителі початкової школи
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Черв 2018 12:02
Останні зміни: 12 Черв 2018 12:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/920

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу