Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких автор: "Шпак, В. П."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 26.

Стаття

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 1291-1304.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). с. 939-951.

Шафорост, Ю. А., Лут, О. А., Шпак, В. П. (2024) Використання віртуальних симуляцій як засобу едьютейнменту для підвищення мотивації учнів у навчанні хімії. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (Вип. 2). с. 135-143.

Шафорост, Ю. А., Шпак, В. П. (2024) Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти. Вісник науки та освіти (№ 9). с. 1111-1125. ISSN 2786-6165

Бардадим, О. В., Шпак, В. П. (2023) Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 90 (2(1)). с. 154-170. ISSN 2959-1953

Шпак, В. П., Мойсієнко, І. М. (2023) Діяльнісний підхід у новій українській школі: історія, сучасність, перспективи. Імідж сучасного педагога (№ 4). с. 76-83.

Шпак, В. П., Дубровіна, І. В. (2023) Мотиви вибору професії майбутніми вчителями початкової школи. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки (Вип.51). с. 25-31.

Шпак, В. П., Нінова, Т. С. (2023) Сучасний стан системи спеціальної освіти Черкащини: досвід і перспективи розвитку. Імідж сучасного педагога (№ 1). с. 71-79. ISSN 2522-9729

Бардадим, О. В., Шпак, В. П. (2023) Скріншот як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності/screenshot as a means of forming information and digital competence. Науковий простір студента: пошуки і знахідки (Ч. 2). с. 36-40.

Шпак, В. П., Нінова, Т. С. (2022) Управління дослідницькою діяльністю учнів Нової української школи як основа формування креативного мислення. Збірник наукових праць Національної академії Державно прикордонної служби України (№1,Ч.2). с. 230-250.

Шпак, В. П., Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму : діяльнісний складник. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору (№ 2). с. 153-170.

Шпак, В. П., Нінова, Т. С., Нікітська, Ю. М. (2021) Управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі нової української школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 10). с. 196-210.

Нінова, Т. С., Шпак, В. П. (2019) Діяльнісний підхід у формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів нової української школи. Засоби навчальної та науково-дослідної : зб. наук. праць (№ 53). с. 23-39. ISSN 2312-1548

Чернікова, А. В., Шпак, В. П. (2019) Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 328-329.

Бойко, Д. С., Шпак, В. П. (2019) Умови формування особистості вчителя нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 281-283.

Шпак, В. П. (2018) Тенденції інтегрованого навчання учнів початкової школи в контексті реформаційних змін. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). с. 132-138. ISSN 2076-586X

Шпак, В. П. (2018) Актуалізація ідей дидактичної системи В.О. Сухомлинського в діяльності нової української школи. Вісник Черкаського університету (№ 18). ISSN 2076-586X

Чернікова, А. В., Шпак, В. П. (2018) Значення позакласної роботи з «особливою дитиною» у домашніх умовах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 436.

Царенко, В. В., Шпак, В. П. (2018) Сімейні стосунки та їх вплив на виховання дитини молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 433-435.

Шпак, В. П. (2016) Використання технології виховання колективу в досвіді авторської школи О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 12). с. 141-147. ISSN 2076-586X

Шпак, В. П. (2016) Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 131-140. ISSN 2076-586Х

Шпак, В. П., Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 142-147.

Дисертація

Козинець, О. Д., Шпак, В. П. (2021) Управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : дис.на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, 01 Освіта. Інший thesis, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Крамська, З. М., Шпак, В. П. (2021) Підготовка студентів педагогічних технікумів до краєзнавчої роботи у школі в 20-30-ті роки ХХ століття : дис. на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Інший thesis, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Інший

Черевко, В. О., Корновенко, С. В., Боєчко, Ф. Ф., Білоножко, В. Я., Гусак, А. М., Десятов, Т. М., Кібальник, Л. О., Жаботинська, С. А., Земзюліна, Н. І., Кукурудза, І. І., Лизогуб, В. С., Ляшенко, Ю. О., Мінаєв, Б. П., Морозов, А. Г., Пасєка, С. Р., Поліщук, В. Т., Чабан, А. Ю., Шпак, В. П., Яценко, Т. С., Зачосова, Н. В., Гаврилюк, М. Н., Корновенко, Л. В., Лут, О. А., Нечипоренко, Л. А., Нінова, Т. С., Пашіс, Л. О., Погрібний, І. І., Салапатов, В. І., Соколенко, С. В., Спрягайло, О. А., Туз, Л. Г., Швидка, Л. В, Карауш-Кармазін, Н. М., Павкін, Д. М., Кресан, О. Я., Радченко, О. Ю., Зайцева, А. А., Велівченко, В. О., Вовк, О. І., Сливка, Н. П., Голубнича, О. І., Токарчук, В. А., Коваленко, Д. О. (2020) Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020». Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.

Цей список був створений у Wed Feb 5 08:56:16 2025 EET.