Items where Author is "Шпак, В. П."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article | Thesis | Other
Number of items: 26.

Article

Шпак, В. П. and Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). pp. 780-792.

Шпак, В. П. and Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). pp. 1291-1304.

Шпак, В. П. and Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). pp. 939-951.

Шафорост, Ю. А. and Лут, О. А. and Шпак, В. П. (2024) Використання віртуальних симуляцій як засобу едьютейнменту для підвищення мотивації учнів у навчанні хімії. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (Вип. 2). pp. 135-143.

Шафорост, Ю. А. and Шпак, В. П. (2024) Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти. Вісник науки та освіти (№ 9). pp. 1111-1125. ISSN 2786-6165

Бардадим, О. В. and Шпак, В. П. (2023) Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 90 (2(1)). pp. 154-170. ISSN 2959-1953

Шпак, В. П. and Мойсієнко, І. М. (2023) Діяльнісний підхід у новій українській школі: історія, сучасність, перспективи. Імідж сучасного педагога (№ 4). pp. 76-83.

Шпак, В. П. and Дубровіна, І. В. (2023) Мотиви вибору професії майбутніми вчителями початкової школи. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки (Вип.51). pp. 25-31.

Шпак, В. П. and Нінова, Т. С. (2023) Сучасний стан системи спеціальної освіти Черкащини: досвід і перспективи розвитку. Імідж сучасного педагога (№ 1). pp. 71-79. ISSN 2522-9729

Бардадим, О. В. and Шпак, В. П. (2023) Скріншот як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності/screenshot as a means of forming information and digital competence. Науковий простір студента: пошуки і знахідки (Ч. 2). pp. 36-40.

Шпак, В. П. and Нінова, Т. С. (2022) Управління дослідницькою діяльністю учнів Нової української школи як основа формування креативного мислення. Збірник наукових праць Національної академії Державно прикордонної служби України (№1,Ч.2). pp. 230-250.

Шпак, В. П. and Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму : діяльнісний складник. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору (№ 2). pp. 153-170.

Шпак, В. П. and Нінова, Т. С. and Нікітська, Ю. М. (2021) Управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі нової української школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 10). pp. 196-210.

Нінова, Т. С. and Шпак, В. П. (2019) Діяльнісний підхід у формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів нової української школи. Засоби навчальної та науково-дослідної : зб. наук. праць (№ 53). pp. 23-39. ISSN 2312-1548

Чернікова, А. В. and Шпак, В. П. (2019) Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 328-329.

Бойко, Д. С. and Шпак, В. П. (2019) Умови формування особистості вчителя нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 281-283.

Шпак, В. П. (2018) Тенденції інтегрованого навчання учнів початкової школи в контексті реформаційних змін. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). pp. 132-138. ISSN 2076-586X

Шпак, В. П. (2018) Актуалізація ідей дидактичної системи В.О. Сухомлинського в діяльності нової української школи. Вісник Черкаського університету (№ 18). ISSN 2076-586X

Чернікова, А. В. and Шпак, В. П. (2018) Значення позакласної роботи з «особливою дитиною» у домашніх умовах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. p. 436.

Царенко, В. В. and Шпак, В. П. (2018) Сімейні стосунки та їх вплив на виховання дитини молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 433-435.

Шпак, В. П. (2016) Використання технології виховання колективу в досвіді авторської школи О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 12). pp. 141-147. ISSN 2076-586X

Шпак, В. П. (2016) Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). pp. 131-140. ISSN 2076-586Х

Шпак, В. П. and Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 142-147.

Thesis

Козинець, О. Д. and Шпак, В. П. (2021) Управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : дис.на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, 01 Освіта. Other thesis, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Крамська, З. М. and Шпак, В. П. (2021) Підготовка студентів педагогічних технікумів до краєзнавчої роботи у школі в 20-30-ті роки ХХ століття : дис. на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Other thesis, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Other

Черевко, В. О. and Корновенко, С. В. and Боєчко, Ф. Ф. and Білоножко, В. Я. and Гусак, А. М. and Десятов, Т. М. and Кібальник, Л. О. and Жаботинська, С. А. and Земзюліна, Н. І. and Кукурудза, І. І. and Лизогуб, В. С. and Ляшенко, Ю. О. and Мінаєв, Б. П. and Морозов, А. Г. and Пасєка, С. Р. and Поліщук, В. Т. and Чабан, А. Ю. and Шпак, В. П. and Яценко, Т. С. and Зачосова, Н. В. and Гаврилюк, М. Н. and Корновенко, Л. В. and Лут, О. А. and Нечипоренко, Л. А. and Нінова, Т. С. and Пашіс, Л. О. and Погрібний, І. І. and Салапатов, В. І. and Соколенко, С. В. and Спрягайло, О. А. and Туз, Л. Г. and Швидка, Л. В and Карауш-Кармазін, Н. М. and Павкін, Д. М. and Кресан, О. Я. and Радченко, О. Ю. and Зайцева, А. А. and Велівченко, В. О. and Вовк, О. І. and Сливка, Н. П. and Голубнича, О. І. and Токарчук, В. А. and Коваленко, Д. О. (2020) Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020». Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.

This list was generated on Tue Jan 21 20:41:14 2025 EET.