Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Тенденції інтегрованого навчання учнів початкової школи в контексті реформаційних змін

Шпак, В. П. (2018) Тенденції інтегрованого навчання учнів початкової школи в контексті реформаційних змін. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). с. 132-138. ISSN 2076-586X

[img] Text
adminojs,+19.pdf

Download (232kB)

Резюме

Проаналізовано методологічні позиції вчених щодо впровадження інтегрованого навчання в початковій школі. Показано переваги і недоліки інтеграції в початковій освіті. Акцентовано увагу на рівнях і видах інтеграції. З ’ясовано, що психологічним підґрунтям інтеграції навчання в початковій школі слугують локальні, окремосистемні, внутрішньосистемні та міжсистемні асоціації. Наголошено на тому, що формування в молодших школярів умінь і навичок читання, письма і рахунку потребує попредметного засвоєння.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інтегроване навчання ; види інтеграції ; рівні інтеграції початкова школа ; початкова освіта ; молодші школярі ; іжпредметні зв’язки ; тенденції
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Бер 2024 08:36
Останні зміни: 12 Бер 2024 08:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6098

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу