Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання

Чернікова, А. В. and Шпак, В. П. (2019) Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 328-329.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2019 -328-329.pdf

Download (467kB) | Preview

Abstract

Стаття говорить про те, як потрібно формувати свідому дисципліну в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Атиповий аутизм ; аутична дитина ; послідовність дій ; виконання учбових завдань ; поведінковий комплекс
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 05 Jun 2020 19:31
Last Modified: 05 Jun 2020 19:31
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3595

Actions (login required)

View Item View Item