Чернікова, А. В., Шпак, В. П. (2019) Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 328-329.
  | 
            
              
Text
 rodzinka_2019 -328-329.pdf Download (467kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
Стаття говорить про те, як потрібно формувати свідому дисципліну в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Атиповий аутизм ; аутична дитина ; послідовність дій ; виконання учбових завдань ; поведінковий комплекс | 
| Теми: | Педагогічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 05 Черв 2020 19:31 | 
| Останні зміни: | 05 Черв 2020 19:31 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3595 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




