Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: B | H | K | N | P | Б | Г | Д | З | Л | М | Н | П | Р | С | Т
Число елементів: 45.

B

Bondar, V. (2022) Innovative forms of work as an effective means of development of pedagogical personnel. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics. с. 5-11.

H

Hnezdilova, K., Barjadze, R. (2022) Opportunities of a personal learning environment for performing self-education activities of the future pharmacy employee. ScienceRise: Pedagogical Education : journal (№4(49). с. 17-23.

K

Kocha, I., Baidiuk, N., Stepanova, N., Nenko, Y. (2022) Remote assessment: case study from Ukrainian higher education institutions. Revista Brasileira de Educação do Campo : Brazilian Journal of Rural Education, V. 7. с. 1-26. ISSN 2525-4863

Kulbach, L., Leontieva, T., Charkina, T., Voropayeva, T., Stepanova, N. (2022) Media dimension of modern civic education: the humanitarian aspect Dimensión mediática de la educación cívica moderna: el aspecto humanitario. Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación, V. 16 (N° 2).

N

Nikolaesku, I., Mykhalchuk, O., Nikitska, Y. (2022) Education and science: partnership development programs, integration into the world educational space in conditions of war = Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами. Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime. с. 300-311.

P

Panchenko, O. O., Shynkarova, V., Maistryk, T., Budnyk, O., Nikolaiesku, I., Matsuk, L., Fomin, K. (2022) Pedagogical innovations in Ukrainian educational institutions: social challenges and realities of war = Педагогічні інновації в українських навчальних закладах: соціальні виклики та реалії війни. Revista Brasileira de Educacao do Campo. с. 1-23.

Б

Бардадим, О. В. (2022) Віртуальні лабораторії як засіб візуалізації навчального метаріалу. Авіація, промисловість, суспільство [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / ред. кол. : В. В. Сокуренко [та ін.]. с. 242-245.

Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності викладачів природничих наук: інтегрований підхід. Молодь і ринок. с. 138-144.

Бардадим, О. В. (2022) Дидактичні можливості використання онлайн-ресурсів. Особистісно-професійний розвиток здобувачів вищої освіти в постнекласичній парадигмі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Черкаси, 19 – 20 травня 2022 року. с. 8-9.

Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності викладача природничих наук за допомогою онлайн-ресерсу РНЕТ. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р. с. 450-455.

Бондар, В., Михальчук, О. (2022) Проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до позакласної роботи в сучасному науковому дискурсі. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія /. с. 76-87.

Бондар, В. Г., Соловей, Ю. О., Коваленко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime: Collective monograph.

Бондар, Т. І., Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. с. 36-44.

Білик, В. В., Чернявська, О., Войнікова, А. (2022) Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту. Вісник Хмельницького національного університету, Т.1 (№ 6). с. 184-189.

Г

Герасимова, І. В. (2022) Педагогіка співробітництва О. А. Захаренка: психолого-педагогічні акценти. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 39-43.

Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2022) Психотерапевтична та психокорекційна робота з дітьми що заїкаються. Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3). с. 16-21. ISSN 979-8-88526-798-4

Герасімова, Н. Є. (2022) Ідея дитиноцентризму в контексті авторської школи О. А. Захаренка: психологічний аспект. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 43-49.

Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2022) Психотерапевтична та психокорекційна робота з дітьми що заїкаються. Science of XXI century: development, main theories and achievements, Vol. 3 (June24). с. 16-20.

Гнезділова, К. М. (2022) Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 34-38.

Гнезділова, К. М. (2022) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті. Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-28 грудня 2022 р. с. 16-18.

Гнезділова, К. М., Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). с. 59-63.

Д

Десятов, Т. М. (2022) Спадщина народного учителя. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 8.

Десятов, Т. М., Лещенко, І. Т. (2022) Андрагогiка: теорiя, досвiд, перспективи : навч. посiб. для студентiв ЗВО. [Навчальний матеріал]

З

Захаренко, С. О. (2022) Виховання в учнів поваги до батьків у педагогічній системі О. А. Захаренка. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 49-51.

Зобенько, Н. А. (2022) До питання професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (№1(50)). с. 98-102.

Л

Лещенко, І. Т. (2022) Використання ідей педагогічної системи народного учителя у становленні нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 55-58.

М

Михальчук, О. (2022) Провідні ідеї створення «школи майбутнього» у педагогічній спадщині О. А. Захаренка. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя. с. 63-65.

Мовчан, В. (2022) Трансформація ідей О. А. Захаренка у формуванні предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 66-68.

Н

Ніколаєску, І. О., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2022) Формування інклюзивної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти. Імідж. с. 87-90.

Ніколаєску, І. О., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2022) Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами=Psychological and pedagogical support of distance educational process of children with special educational needs. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime : Collective monograph. с. 301-311.

Ніколаєску, І. О., Панченко, О. О. (2022) Підготовка майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку в умовах інформаційно-комунікаційного простору: міжнародний досвід. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія. с. 243-251.

Ніколаєску, І. О., Шинкарьова, В. С. (2022) Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Вип. № 2(7) / редкол. : І. В. Жукова (голова) [та ін.]. с. 914-924.

Нікітська, Ю. М. (2022) Гармонійний розвиток дітей як результат співпраці ЗДО та сім’ї на педагогічних засадах О. А. Захаренка. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 73-76.

П

Панченко, О. (2022) Інтенсифікація професійної підготовки майбутніх вихователів засобами інтерактивних технологій. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics. с. 81-87.

Панченко, О. О. (2022) Критерії та показники професійної готовності майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Вип. № 2(7) / редкол. : І. В. Жукова (голова) [та ін.].. с. 520-530.

Панченко, О. О. (2022) Підготовка майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій : дисертація подається на здобуття наукового ступеня доктора філософії. Інший thesis, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Панченко, О. О. (2022) Потенційні можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна робота» (№1-50). с. 215-218.

Р

Раджабова, С. Ш. (2022) Реалізація поглядів О. А. Захаренка щодо психологічного розвитку дітей у співпраці освітнього закладу та сім’ї. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 79-82.

С

Соловей, Ю. О. (2022) Проблема формування здатності майбутнього директора закладу дошкільної освіти до здійснення внутрішнього моніторингу на сучасному етапі розвитку вищої освіти України. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. с. 92-103.

Соловей, Ю. О. (2022) Використання здоров’язбережувальних технологій в закладах дошкільної освіти. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки (№ 14). с. 154-163.

Соловей, Ю. О. (2022) Соціальна адаптація дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (№ 1(50). с. 260-263.

Степанова, Н. М. (2022) Підготовка майбутніх вихователів: громадянознавчий аспект. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія "Педагогічні науки" (№ 4). с. 57-62.

Степанова, Н. М. (2022) «Soft skills» для успішності в житті: із порад директора школи над Россю». Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 86-88.

Степанова, Н. М., Єнгаличева, І. В., Коваленко, О. А. (2022) Європейські соціальні цінності та їх вплив на професійне становлення майбутніх педагогів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, Т. 2. с. 142-145.

Т

Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М., Шашечнікова, О., Сердюк, З. О., Коломієць, О. М., Запорожець, А. (2022) Efficient Questioning in Teaching Mathematics: Teachers’ Attitudes and Practices. Revista Romвneasca pentru Educatie Multidimensionala, Vol.15 (Is. 1). с. 216-246.

Цей список був створений у Fri Apr 26 06:09:06 2024 EEST.