Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2024
Число елементів: 31. BBardadym, O. V., Shpileva, V. (2024) Prompt engineering as a modern competence of managers and teacher. Modern vision of implementing innovations in scientific studies: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, September 6, 2024. с. 92-93. ISSN 979-8-88955-785-2 SShpak, V. P., Zorochkina, T. S., Zobenko, N. A. (2024) Organizational and methodical work in primary school: achievements of the reform and perspectives. Contemporary transformations of social development: new challenges and perspectives (Організаційно-методична робота в початковій школі: здобутки реформи і перспективи) : monograph. Universidade Estadual do Oeste do Parana-Unioeste Nucleo de Desenvolvimento Regional (NDR). с. 291-304. ААлександров, О. (2024) Формування інноваційної компетентності у майбутніх фахівців з агрономії як наукова проблема. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 88-94. ББілик, В. В. (2024) Фінансово-економічна стійкість як умова формування потенціалу формування потенціалу розвитку вітчизняного інноваційного бізнесу в умовах війни. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences (№ 3). с. 9-14. ISSN 2307-5740 Білик, В. В. (2024) Механізми зміцнення інвестиційно-інноваційної безпеки України в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету (№ 2). с. 195-199. Білик, В. В. (2024) Пріорітети та інструментарій зміцнення інвестиційно – інноваційної безпеки суб’єктів підприємництва України за сучасних умов. Development Service Industry Management (№ 1). с. 215-220. Білик, В. В., Шпильова, В., Архангельська, В. (2024) Впровадження практик самоменеджменту для покращення корпоративної культури. Вісник Хмельницького національного університету (№ 5). с. 26-32. ISSN 2307-5740 Білик, В. В., Шпильова, В., Мовчан, В. (2024) Наукові комунікації як стратегічний напрямок інновацій в освіті. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 31-37. Білик, В. В., Шпильова, В. О., Козинець, А. О. (2024) Академічна чесність та її важливість у вищій освіті: вплив інноваційних технологій. Український журнал прикладної економіки та техніки, Т. 9 (№ 3). с. 10-15. Білик, В. В., Шпильова, В. О., Озеран, В. (2024) Аналіз ефективності самоменеджменту в умовах віддаленої роботи в організаціях. Modeling the development of the economic systems. с. 8-13. ISSN 2786-5355 ГГерасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2024) Вплив внутрішньоособистісного конфлікту на самоактуалізацію особистості в процесі творення життєвого простору. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (№ 3). с. 1309-1320. ISSN 2786-2024 Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2024) Вплив комунікативних умінь на самоактуалізацію як складову життєвого простору особистості студента. Наукові перспективи (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Медицина», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія») (№ 3). с. 1091-1105. ISSN 2708-7530 Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2024) До питання психологічних механізмів розвитку мотивації особистості. Collection of scientific papers «SCIENTIA» (№ 23). с. 275-279. Гнезділова, К. М., Зенченко, Т. Ф. (2024) Реалізація інтеграції галузей у початковій освіті як складник її якості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки (№ 55). с. 131-140. Гнезділова, К. М., Степанова, Н. М. (2024) Нормативно-правовий та організаційно-управлінській складники професійної діяльності педагога закладу дошкільної освіти. Педагогічний альманах (№ 55). с. 199-205. ДДесятов, Т. М., Бардадим, О. В. (2024) Якість освіти – ознака розвитку держави. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 21-27. ЗЗорочкіна, Т. (2024) Підготовка майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Європи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 18-23. Зорочкіна, Т., Байдюк, Н. В., Литвин, І. М. (2024) Партнерство та співпраця в системі «школа-влада-громада» з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища початкової школи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 133-138. Зорочкіна, Т. С., Здір, Д. Р. (2024) Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 6). с. 143-147. Зорочкіна, Т. С., Мартовицька, Н. В., Здір, Д. Р. (2024) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання англійської мови. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 846-856. ISSN 2786-6165 ЛЛитвин, І., Зорочкіна, Т., Шпак, В. (2024) Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 4). с. 346-356. ММихальчук, О. (2024) Формування комунікативної компетентності у майбутніх керівників закладів освіти у процесі вивчення іноземної мови. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 124-129. ННіколаєску, І. О., Бондар, В. Г., Мариняка, Р. А. (2024) Особливості формування мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 1060-1070. ISSN 2786-6165 РРеєнт, О., Шамрай, О., Лазуренко, В., Мельниченко, В. М., Голиш, Г. М., Козоріз, В., Щербатюк, В., Клименко, Т., Горохівський, П., Бажан, О., Золотарьов, В., Загорулько, А., Білай, А., Харабара, М., Бонь, О., Куштан, Д., Кузнець, Т., Чигирик, Н., Лисенко, О., Барвінок, О., Кукса, Н., Ластовський, В., Священко, З., Лісовська, О., Зозуля, В., Чепурна, Н., Архипова, С., Маньковська, Р., Нагайко, Т., Лазуренко, В., Лисиця, Л., Степанова, Н., Силка, О. З. (2024) Краєзнавство : науковий журнал. Національна спілка краєзнавців України, Київ. ССтепанова, Н. М., Литвин, І. М., Басанська, Т. І. (2024) Використання методики СЕНДПЛЕЙ в освітньому процесі дітей із затримкою психічного розвитку. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 1241-1250. ISSN 2786-6165 ТТимошенко, Ю., Радченко, С. (2024) Менеджеризм в освіті: ефективність управлінської команди чи абсолютна відповідальність лідерства. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 23-30. Ткаченко, В. В., Комарь, І., Кондратенко, С. (2024) Роль здоров’язбережувальних технологій у формуванні особистості майбутнього фахівця в сучасному освітньому просторі ЗВО. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 33-40. ШШинкарьова, В. С. (2024) Технологія підготовки майбутніх вихователів до формування цифрової грамотності дітей старшого дошкільного віку. Інший. ФОП Гордієнко Є.І., Черкаси. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). с. 939-951. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 1291-1304. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792. |