Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 43.

Bardadym, O. V. (2024) Implementation of the ‘open data’ concept in higher education institutions. Гуманітарний корпус (№ 53). с. 71-73.

Bardadym, O. V., Shpileva, V. (2024) Prompt engineering as a modern competence of managers and teacher. Modern vision of implementing innovations in scientific studies: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, September 6, 2024. с. 92-93. ISSN 979-8-88955-785-2

Chovriy, S., Pelekh, V., Rogoza, V., Zorochkina, T., Zdir, D. (2024) Organization of a STEM-oriented environment in higher education institutions=Організація STEM-орієнтованого середовища у ЗВО. Amazonia Investiga, Vo.13 (Is.76). с. 333-347.

Shpak, V. P., Zorochkina, T. S., Zobenko, N. A. (2024) Organizational and methodical work in primary school: achievements of the reform and perspectives. Contemporary transformations of social development: new challenges and perspectives (Організаційно-методична робота в початковій школі: здобутки реформи і перспективи) : monograph. Universidade Estadual do Oeste do Parana-Unioeste Nucleo de Desenvolvimento Regional (NDR). с. 291-304.

Александров, О. (2024) Формування інноваційної компетентності у майбутніх фахівців з агрономії як наукова проблема. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 88-94.

Андрейко, О. І., Зорочкіна, Т. С., Мовчан, В. І., Комар, О. А., Радул, О. С., Ткаченко, О. М., Потапчук, Т. В., Гордійчук, М. С., Черкасов, В. Ф., Литвин, І. М., Байдюк, Н. В., Ткаченко, К. О. (2024) Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Видавництво «Код», Ужгород ; Кропивницький.

Білик, В. В. (2024) Фінансово-економічна стійкість як умова формування потенціалу формування потенціалу розвитку вітчизняного інноваційного бізнесу в умовах війни. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences (№ 3). с. 9-14. ISSN 2307-5740

Білик, В. В. (2024) Механізми зміцнення інвестиційно-інноваційної безпеки України в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету (№ 2). с. 195-199.

Білик, В. В. (2024) Пріорітети та інструментарій зміцнення інвестиційно – інноваційної безпеки суб’єктів підприємництва України за сучасних умов. Development Service Industry Management (№ 1). с. 215-220.

Білик, В. В., Шпильова, В., Архангельська, В. (2024) Впровадження практик самоменеджменту для покращення корпоративної культури. Вісник Хмельницького національного університету (№ 5). с. 26-32. ISSN 2307-5740

Білик, В. В., Шпильова, В., Мовчан, В. (2024) Наукові комунікації як стратегічний напрямок інновацій в освіті. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 31-37.

Білик, В. В., Шпильова, В. О., Козинець, А. О. (2024) Академічна чесність та її важливість у вищій освіті: вплив інноваційних технологій. Український журнал прикладної економіки та техніки, Т. 9 (№ 3). с. 10-15.

Білик, В. В., Шпильова, В. О., Озеран, В. (2024) Аналіз ефективності самоменеджменту в умовах віддаленої роботи в організаціях. Modeling the development of the economic systems. с. 8-13. ISSN 2786-5355

Вardadym, O. (2024) Statistics of social phenomena. Сучасна статистика: Проблеми та перспективи матеріали ХХІІ Міжнародної науково-паркутичної конференції з нагоди дня працівника статистики. с. 190-192.

Вardadym, O. (2024) Types of information systems for managing an educational institution. Цифрові інновації та соціальні трансформації в освіті та професійному середовищі : матеріали науково-практичної конференції студентів та аспірантів 28 листопада 2024 р.. с. 5-9.

Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2024) Вплив внутрішньоособистісного конфлікту на самоактуалізацію особистості в процесі творення життєвого простору. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (№ 3). с. 1309-1320. ISSN 2786-2024

Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2024) До питання психологічних механізмів розвитку мотивації особистості. Collection of scientific papers «SCIENTIA» (№ 23). с. 275-279.

Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2024) Вплив комунікативних умінь на самоактуалізацію як складову життєвого простору особистості студента. Наукові перспективи (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Медицина», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія») (№ 3). с. 1091-1105. ISSN 2708-7530

Гнезділова, К. М., Зенченко, Т. Ф. (2024) Реалізація інтеграції галузей у початковій освіті як складник її якості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки (№ 55). с. 131-140.

Гнезділова, К. М., Степанова, Н. М. (2024) Нормативно-правовий та організаційно-управлінській складники професійної діяльності педагога закладу дошкільної освіти. Педагогічний альманах (№ 55). с. 199-205.

Десятов, Т. М., Бардадим, О. В. (2024) Якість освіти – ознака розвитку держави. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 21-27.

Зобенько, Н. А., Зорочкіна, Т. С., Литвин, І. М. (2024) Формування психологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 4). с. 223-234.

Зорочкіна, Т. С. (2024) Підготовка майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Європи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 18-23.

Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В. (2024) Педагогічне партнерство в професійній та науковій діяльності вчителя початкових класів. Наука і техніка (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка») (№ 8). с. 618-628.

Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В., Здір, Д. Р. (2024) Організаційно-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування технології «перевернутого навчання». Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 1). с. 63-69.

Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В., Литвин, І. М. (2024) Партнерство та співпраця в системі «школа-влада-громада» з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища початкової школи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 133-138.

Зорочкіна, Т. С., Балакірєва, В. А., Мовчан, В. І. (2024) Підготовка вчителів початкових класів до впровадження освітніх інновацій. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 9). с. 14-18.

Зорочкіна, Т. С., Здір, Д. Р. (2024) Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 6). с. 143-147.

Зорочкіна, Т. С., Мартовицька, Н. В., Здір, Д. Р. (2024) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання англійської мови. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 846-856. ISSN 2786-6165

Зорочкіна, Т. С., Яцина, С. М., Литвин, І. М. (2024) Роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи. Актуальні питання у сучасній науці (№ 10). с. 694-705.

Литвин, І. М., Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В. (2024) Психолого-педагогічні технології інклюзивного навчання в початковій школі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 1-2). с. 496-505.

Литвин, І. М., Зорочкіна, Т. С., Шпак, В. П. (2024) Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 4). с. 346-356.

Михальчук, О. (2024) Формування комунікативної компетентності у майбутніх керівників закладів освіти у процесі вивчення іноземної мови. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 124-129.

Ніколаєску, І. О., Бондар, В. Г., Мариняка, Р. А. (2024) Особливості формування мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 1060-1070. ISSN 2786-6165

Пакушина, Л. З., Литвин, І. М. (2024) Особливості педагогічного такту вчителя-логопеда в умовах інклюзивного освітнього середовища. Inclusion and Diversity : спецвипуск. с. 18-24.

Реєнт, О., Шамрай, О., Лазуренко, В., Мельниченко, В. М., Голиш, Г. М., Козоріз, В., Щербатюк, В., Клименко, Т., Горохівський, П., Бажан, О., Золотарьов, В., Загорулько, А., Білай, А., Харабара, М., Бонь, О., Куштан, Д., Кузнець, Т., Чигирик, Н., Лисенко, О., Барвінок, О., Кукса, Н., Ластовський, В., Священко, З., Лісовська, О., Зозуля, В., Чепурна, Н., Архипова, С., Маньковська, Р., Нагайко, Т., Лазуренко, В., Лисиця, Л., Степанова, Н., Силка, О. З. (2024) Краєзнавство : науковий журнал. Національна спілка краєзнавців України, Київ.

Степанова, Н. М., Литвин, І. М., Басанська, Т. І. (2024) Використання методики СЕНДПЛЕЙ в освітньому процесі дітей із затримкою психічного розвитку. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 1241-1250. ISSN 2786-6165

Тимошенко, Ю., Радченко, С. (2024) Менеджеризм в освіті: ефективність управлінської команди чи абсолютна відповідальність лідерства. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. с. 23-30.

Ткаченко, В. В., Комарь, І., Кондратенко, С. (2024) Роль здоров’язбережувальних технологій у формуванні особистості майбутнього фахівця в сучасному освітньому просторі ЗВО. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 33-40.

Шинкарьова, В. С. (2024) Технологія підготовки майбутніх вихователів до формування цифрової грамотності дітей старшого дошкільного віку. Інший. ФОП Гордієнко Є.І., Черкаси.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). с. 939-951.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 1291-1304.

Цей список був створений у Sat Feb 22 15:22:05 2025 EET.