Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2008
Число елементів: 221. ІІващенко, К. В. (2008) Педагогічні погляди С. Т. Шацького на виховання підростаючого покоління. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (132). с. 35-41. ААвраменко, В. І. (2008) Усталення навчальної україномовної термінолексики як цілісний процес вдосконалення національної мовної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 3. Авраменко, О. О. (2008) Проблема соціалізації особистості в педагогічній системі Фрідріха Фребеля. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 3-7. Алексєєва, В. І. (2008) Підвищення професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 3-7. Алексєєва-Вовк, М. І. (2008) Соціалізація студентів як майбутніх соціальних педагогів засобами культури мовлення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 3-8. Андрющенко, Т. К. (2008) Особливості навчання дорослих. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 3-6. Андрійчук, С. В. (2008) Соціальна адаптація дітей з особливими потребами при переході від навчання у спеціальному дошкільному навчальному закладі до масової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 8-11. Антонюк, В. Г. (2008) Особистісно-орієнтована професійна підготовка майбутнього фахівця на основі модульно-рейтингової технології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 6-10. Архипова, С. П. (2008) Створення та соціальний супровід прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу (на матеріалі Черкаської області). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 11-18. Архипова, С. П. (2008) Підвищення якості соціально-педагогічної освіти у контексті ідеї Болонського процесу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 15-21. Атаманчук, Ю. М. (2008) Особливості організації самостійної роботи студентів в інформаційно-навчальному середовищі університету. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 7-13. ББагрій, В. Н. (2008) Аналіз труднощів студентів під час проходження практики в соціальних установах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 18-21. Бадья, Л. А. (2008) Формування змісту програм земських курсів підвищення кваліфікаційних народних вчителів у другій половині XIX - на початку XX ст. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 13-19. Базильчук, Л. В. (2008) Проблема організації позакласної роботи в загальноосвітній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 6-10. Байдюк, Н. В. (2008) Соціально-педагогічні умови ефективності виховання гендерної культури молодої особистості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 21-25. Балдинюк, О. Д (2008) Взаємодія соціального педагога з дитячими громадськими об'єднаннями: наставник очима дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 21-25. Бартош, О. П., Шпеник, С. З. (2008) Деякі особливості опіки і соціального захисту неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 25-28. Басюк, Т. П. (2008) Соціально-педагогічний потенціал проектної діяльності міжнародних неурядових організацій, які працюють в інтересах дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 15-21. Баторі-Тарці, З. І., Козубовська, І. В. (2008) Взаємодія соціальних інститутів у захисті прав та інтересів неповнолітніх у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 29-32. Бевз, О. П. (2008) До питання про підтримку і розвиток обдарованості в освіті США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 14-17. Бегас, Л. Д. (2008) Історія вивчення та пошуку нових методів подолання заїкання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 18-22. Бегас, Л. Д. (2008) Комплексний підхід до подолання заїкання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 19-24. Безлюдна, Н. В. (2008) Психофізіологічні особливості розвитку дитини молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 22-26. Безносюк, О. О., Браун, В. О., Останіна, Н. С. (2008) Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю за місцем проживання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 21-25. Безпалько, О. В. (2008) Шляхи адаптації та інтеграції в громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 32-35. Береза, В. О. (2008) Критичне та креативне мислення у процесі формування навичок спілкування іноземною мовою. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 7-11. Богданова, І. М. (2008) Компетентнісна модель підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 31-35. Бондар, Г. О. (2008) Педагогічні умови підвищення ефективності формування гуманістичного світогляду майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 28-33. Бугакова, Л. О. (2008) Етнопедагогічні уявлення українців про сім'ю, рід, родинне виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 14-16. Бугакова, Л. О. (2008) Розвиток здібностей дитини у дошкільному віці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 37-40. Буяшенко, В. В. (2008) Громадянське суспільство і соціальна робота: пошук механізмів злагоди. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 35-40. Біда, О. А., Берладин, О. А., Прокопенко, Л. І. (2008) Інтерактивний урок. Структура та методика проведення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 26-30. Біда, О. А., Прокопенко, Л. І. (2008) Підготовка студентів до організації самостійної роботи учнів малокомплектних шкіл на уроках природознавства. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 24-28. Біда, О. А., Хомич, Л. О., Прокопенко, Л. І. (2008) Наступність при здійсненні екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку та першокласників на міжпредметній основі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 10-14. Біла, О. О. (2008) Про деякі аспекти допрофесійної соціальної освіти у зарубіжних країнах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 25-31. Біскуп, В. С. (2008) Ейджизм як соціальна проблема та шляхи її подолання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). 37.-41. ВВайнола, Р. Х. (2008) Місце проблем технологізації соціальної роботи в змісті професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 25-31. Васильєв, В. В. (2008) Професійна орієнтація потенційного кадрового резерву працівників системи соціального захисту населення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 31-38. Васійчук, О. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти формування здорового способу життя молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 42-47. Возна, З. О. (2008) Духовні, аксіологічні і педагогічні аспекти регіональної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 38-45. Возна, Ю. В. (2008) Соціально-педагогічна робота у мікрорайоі школи як пріоритетний напрям роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 41-44. Волик, Л. В. (2008) Використання анімаційних програм у професійній діяльності майбутнього педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 42-47. Волошин, П. М. (2008) Діагностика стану сформованості громадянськості молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 17-20. Волощук, А. В. (2008) Практика розвитку творчих здібностей школярів у таборах "Юний художник" на Закарпатті в 1970-1980-х роках. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 3-9. Вонсович, В. П. (2008) Використання імітаційних технологій і прийомів у навчально-професійній діяльності студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 40-43. ГГерасимова, І. В. (2008) Професійне самовизначення як частина кар'єри фахівця-менеджера. Викладач і студент суб'єкт-суб'єктні відносини : збірник матеріалів. с. 124-125. Герасимова, І. В. (2008) Професійна діяльність - основа індивідуальної самореалізації особистості фахівця-менеджера. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 137). с. 21-23. Герасимова, І. В. (2008) Статеворольовий підхід щодо навчання у ВНЗ. Вища школа України в умовах глобалізації та інтеграції. с. 131-133. Герасимова, І. В. (2008) Ґендерна детермінація процесу соціально-рольової ідентифікації особистості студента. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 124). с. 126-129. Герасімова, Н. Є. (2008) Чинники соціально-психологічної адаптації студентської молоді. Викладач і студент суб'єкт-суб'єктні відносини : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. с. 125-126. Герасімова, Н. Є. (2008) До проблем індивідуальної професійної реалізації. Вища школа України в умовах глобалізації і інтеграції: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 49-50. Герасімова, Н. Є. (2008) Підготовка спеціалістів у ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 136). с. 109-112. Гончарук, В. А. (2008) Пошукова народознавча робота викладачів, студентів, учителів у період з початку 20-х років до кінця XX століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 44-47. Гончарук, В. А. (2008) Підготовка вчителя-словесника до пошуково-дослідницької народознавчої роботи у період з початку 20-х років до кінця ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 20-24. Горбатих, В. В. (2008) Арт-терапія в соціалізації дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 47-50. Гордієнко, Н. В., Ізотова, А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 48-51. Гордієнко, Н. В., Ізотова, А. Ю. (2008) Соціально-педагогічні засади профілактики деформацій у соціалізації дітей з сімей трудових мігрантів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 48-51. Гречуха, Є. В. (2008) Соціально-педагогічні аспекти правового виховання та захисту дітей і молоді в системі соціального виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 47-51. Гриб, С. Є., Золотарьов, О. В. (2008) Тест як складова частина інноваційних технологій контролю навчальних досягнень студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 45-50. Грищенко, О. А. (2008) Роль інновацій в інженерно-педагогічній освіті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 47-52. Грищенко, С. В. (2008) Проблеми самовиховання у формуванні особистості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 51-56. Грітченко, А. Г. (2008) Методичні аспекти підготовки вчителя до навчання учнів в системі знань сучасного аграрного виробництва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 12-17. Гуменюк, Г. М. (2008) Теоретичні основи клубного відпочинку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 51-54. Гуріч, В. О. (2008) Адвокатування дитини як напрям шкільної соціально-педагогічної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 54-58. ДДемиденко, Т. М. (2008) Історичні аспекти розвитку педагогіки сімейного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 58-62. Демченко, С. О. (2008) Педагогічна культура і професійні здібності викладача вищого технічного закладу освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 51-54. Денисюк, І. А. (2008) Творча спадщина Пантелеймона Куліша: педагогічний аспект. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 24-28. Деркач, В. В. (2008) Полікультурна освіта і виховання в початкових школах Польщі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 21-29. Десятов, Т. М. (2008) Індикатори контрольних рівнів - основа європейської структури кваліфікацій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 52-60. Джусь, Г. М., Бордун, Л. С. (2008) Проблеми виховання у молоді здорового способу життя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 51-54. Добридень, А. В. (2008) Мотиви самоосвітньої діяльності старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 33-37. Довга, Т. Я. (2008) Морально-етичні взаємини вчителя й учня в аспекті педагогічного світогляду О.А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 60-64. Дєдов, Є. Г. (2008) До питання розробки критеріїв професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 62-67. Діхтяренко, З. М. (2008) Поняття "виховання", "воля", "наполегливість" у психолого-педагогічній та філософській літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 28-33. ЗЗавацька, Л. М., Рень, Л. В. (2008) Вулична соціальна робота з дітьми: особливості здійснення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 54-57. Заверико, Н. В. (2008) Концептуальні підходи до опіки соціальних сиріт в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 56-60. Завіна, В. І. (2008) Формування мотиваційного компоненту пізнавальної компетентності майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 37-42. Захаренко, О. С., Захаренко, С. О. (2008) Впровадження ідей О. А. Захаренка щодо родинного виховання в практику роботи шкіл Черкаської області. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 22-25. Захаренко, С. О. (2008) Педагогічні погляди і діяльність О.А. Захаренка в контексті виховання в учнів поваги до батьків. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 64-68. Заєць, С. С. (2008) Започаткування суспільної опіки дітей-сиріт у Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 58-62. Зобенько, Н. А. (2008) Особливості викладання курсу "Соціальна робота з неповними сім'ями". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 67-71. Зоря, Ю. М. (2008) Проблема організації краєзнавчо-пошукової роботи як засобу виховання патріотичних почуттів старшокласників у педагогічній науці та практиці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 42-45. ЙЙовенко, Л. І. (2008) Стан української родини і родинного виховання у ХХ столітті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 41-47. ККалабська, В. С. (2008) Педагогічна спадщина С. Рудницького у процесі виховної роботи дитячого християнського табору "Маячок". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 47-52. Капля, А. М. (2008) Особистісно-діяльнісна основа соціалізації курсанта вищого навчального закладу МНС України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 61-66. Карапузова, Н. Д. (2008) Інноваційний потенціал середовища як чинник професійної підготовки майбутнього вчителя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 68-74. Карнаух, Л. П. (2008) Дошкільний навчальний заклад як соціальна інституція виховання безпечної поведінки у дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 31-35. Касьян, Т. К. (2008) Порівняльний аналіз писанкарства й батика в історичному й технологічному аспектах. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 62-66. Качур, В. П. (2008) Методи ефективної комунікації школи і сім'ї у США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 52-57. Квас, В. М. (2008) Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 66-72. Клепко, С. Ф. (2008) Чи сприяє система освіти України розвитку демократичної культури? DRAFT (№ 7). с. 1-24. Коберник, Г. І. (2008) Формування основ життєвої компетентності молодшого школяра в умовах інтерактивних технологій навчання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 74-79. Коваленко, О. І. (2008) Умови ефективності та методи формування соціально-моральної позиції у старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 58-62. Ковальчук, Л. Г. (2008) Основні теоретико-методологічні засади соціально-педагогічної профілактики торгівлі дітьми. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 66-71. Козубовська, І. В., Товканець, О. В. (2008) Профілактична робота школи з неповнолітніми правопорушниками у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 62-65. Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 71-78. Коломієць, О. Г. (2008) Соціально-педагогічні умови подолання сімейного насильства щодо дітей. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 71-77. Коляда, Н. М. (2008) Дитячий рух як середовище соціального виховання: від минулого до сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 72-78. Комар, О. А. (2008) Навчання викладацьких кадрів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 35-43. Конончук, А. І. (2008) Соціально-педагогічна робота з батьками наркозалежних підлітків. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 79-83. Королюк, Н. П. (2008) Зміст і результати соціальної роботи центрів соціально-психологічної допомоги: досвід Волинської області. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 83-87. Корпач, Н. І. (2008) Зміст діяльності молодіжних організацій в умовах демократії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 85-70. Косовець, В. І. (2008) Роль соціокультурного середовища села у розвитку соціальної активності молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 87-94. Кравченко, О. О. (2008) Педагогічна робота Пантелеймона Куліша. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 45-51. Кравчук, М. С. (2008) Особливості організаційно-педагогічної роботи О. А. Захаренка у Сахнівській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 57-61. Кравчук, О. В. (2008) Ефективність підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках природознавства та громадянської освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 51-54. Креденець, Н. Д. (2008) Специфіка формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів легкої промисловості (концептуальний контекст). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 61-69. Кузьмінський, А. І. (2008) Проблеми гуманітаризації математичної освіти в творчості О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 48-50. Кузьмінський, А. І. (2008) Європейська кредитно-трансферна система і міжнародна мобільність студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 84-94. Кучай, О. В. (2008) Психолого-педагогічні проблеми комп'ютеризації навчання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 51-54. Кучай, О. В. (2008) Упровадження нових інформаційних технологій в освіті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 55-58. Кучай, Т. П. (2008) Проблеми екологічної підготовки фахівців у діяльності міжнародних організацій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 54-59. ISSN кого Кучай, Т. П. (2008) Активізація творчого мислення студентів в період педагогічної практики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 58-61. Кучай, Т. П. (2008) Аналіз українського досвіду підготовки учителів англійської мови до екологічного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 94-97. Кучай, Т. П. (2008) Екологічна освіта - глобальна проблема сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 69-72. ЛЛакуста, Т. Д. (2008) Статева соціалізація дитини в умовах сімейного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 70-74. Лещенко, І. Т. (2008) Прогресивні ідеї російського досвіду організації дистанційної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 59-63. Лещенко, Н. О. (2008) Проблема професійно-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до роботи в умовах полікультурного середовища. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 78-81. Лещинський, О. П. (2008) Нові форми неперервної освіти у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 74-77. Литвиненко, В. Ю. (2008) Особливості оцінювання учнівських знань при застосуванні базових навчальних концепцій у системі середньої освіти Франції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 81-84. Логвиненко, Т. О. (2008) Проблеми модернізації підготовки соціальних працівників у скандинавських країнах: сучасні тенденції. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 77-81. Логвиновська, Т. А. (2008) Соціальні орієнтири студентської молоді на сучасному етапі суспільного розвитку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 81-87. Лохвицька, Л. В. (2008) Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи з вихованнями інтернатних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 94-98. Лінєвич, К. А. (2008) Основні дефініції обдарованості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 63-67. ISSN к Лінєвич, К. А. (2008) Роль артистизму вчителя у ствердженні педагогічної майстерності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 61-65. Лінєвич, К. А. (2008) Особистісний потенціал дитини, її обдарованість. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 81-84. ММайборода, Г. Я., Тютюнник, О. В. (2008) Деякі аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики вживання підлітками психоактивних речовин. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 99-104. Макарчук, В. В. (2008) Організація продуктивної праці учнів у сучасних новаторських школах України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 65-69. Макарчук, В. В. (2008) Формування активної життєвої позиції особистості засобами продуктивної праці у педагогічному досвіді В.О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 84-90. Малишевська, І. А. (2008) Становлення основ корекційно-виховної роботи (історичний аспект). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 81-85. Мамчур, Л. І. (2008) Психолінгвістичні чинники формування індивідуального мовлення і комунікативної компетентності учня. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 91-96. Манжелій, Н. М., Ковалевська, Н. В. (2008) Історико-ретроспектиний аналіз становлення інституту домашніх вихователів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 98-102. Мацкевіч, Ю. Р. (2008) Особливості соціальної активності людей похилого віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 77-82. Мельник, І. М., Мельник, І. В. (2008) Самостійна робота у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 103-108. Мельник, І. М., Семенюк, М. П. (2008) Система цільового середовища за В. О. Сухомлинським. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 96-101. Мельничук, І. М. (2008) Використання тренінгів у формуванні толерантності майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 82-88 (№121). Мельничук, О. В. (2008) Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами в центрах ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 87-90. Михайліченко, М. В. (2008) Проблема визначення умов формування громадянської компетентності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 102-110. Михайліченко, Ю. В. (2008) Особливості сімейного виховання у Великій Британії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 90-94. Музика, А. Я. (2008) Творчі здібності і особистість вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 70-74. Міщик, Л. І., Гладиш, М. О. (2008) Соціально-педагогічна діяльність ВНЗ як умова адаптації студентів з особливими потребами у соціалізації. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 94-98. ННіколаєску, І. О. (2008) Здоров'язберігаюча функція професійно-особистісного іміджу соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 88-92. ООмельяненко, С. В. (2008) Застосування методу проектів у підготовці майбутніх викладачів педагогічних дисциплін. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 74-79. Осадченко, І. І. (2008) Дидактичні вимоги до сучасних засобів стимулювання творчої активності молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 79-84. Осадченко, І. І. (2008) Історія виникнення та розвитку фестивалю педагогічної творчості студентів УДПУ імені Павла Тичини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 110-116. ППавленко, Н. О. (2008) Змістовий компонент підготовки майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 79-85. Павлюк, В. І. (2008) Історіографія українських досліджень розвитку освіти в США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 113-116. Пащенко, Д. І. (2008) Основні суперечності в підготовці майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 88-97. Пащенко, Д. І. (2008) Історія розвитку педагогічної освіти на Уманщині. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 116-125. Пащенко, М. І. (2008) Методи інтерактивного навчання у підготовці майбутніх вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 95-101. Перфільєва, М. В. (2008) Сім'я як основний фоктор соціалізації дитини з обмежиними можливостями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 101-106. Першко, Г. О. (2008) Професійні особистісні якості соціального педагога як базова умова соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 102-105. Петрочко, Ж. В. (2008) Реінтеграція дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, як пріоритет соціально-педагогічного забезпечення їхніх прав. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 96-102. Петрюк, І. М. (2008) Соціально-педагогічна допомога дезадаптованим школярам у навчальних закладах Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 106-111. Печенко, І. П. (2008) Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 114-119. Плахотнік, О. В. (2008) Актуальні проблеми професійної підготовки соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 119-123. Побірченко, О. М. (2008) Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій сільській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 97-103. Повідайчик, О. С. (2008) Застосування інформаційних технологій математичної обробки статистичних даних у процесі формування інформаційної культури майбутніх соціальних працівників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 102-106. Поліщук, В. А. (2008) Співпраця майбутніх соціальних педагогів з дитячими громадськими об'днаннями як різновид соціально-педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 106-110. Прокопенко, Л. І., Біда, О. А. (2008) Розвиток продуктивних ідей А. С. Макаренка, В. О. Сухомлинського в творчій спадщині О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 97-99. Пріма, Р. М. (2008) Професійна мобільність у кваліфікаційній характеристиці педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 90-97. Пічкур, М. О. (2008) Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 85-90. РРабійчук, С. О. (2008) Дозвіллєва діяльність як одна із пріоритетних сфер роботи соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 110-114. Растригіна, А. М., Дьомін, С. П. (2008) Втілення комп'ютерних технологій в процес підготовки майбутнього фахівця-музиканта. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 120-123. Рацул, А. Б. (2008) Педагогічна культура сучасної української сім'ї. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 114-123. Ремезовська, Н. М. (2008) Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти Англії та Уельсу в європейському контексті. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 135-140. Рибачук, К. В. (2008) Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 123-128. Різник, Л. М. (2008) Соціально-педагогічна робота з підлітками, схильними до адиктивної поведінки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 114-118. ССадовець, О. В. (2008) Принципи діяльності Асоціації Американських Освітян. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 118-121. Сасі, Н. В. (2008) Проблема відповідальності вчителя за екологічну вихованість молодших школярів у педагогічній системі В. О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 140-144. Свириденко, О. О., Дворчук, О. І. (2008) Виховання дитини в шкільному колективі як першочерговий принцип педагогічної системи А. С. Макаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 100-103. Семенюк, М. П., Ткачик, Т. В. (2008) Драматизація у професійній підготовці майбутнього педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 136-141. Семчук, С. І. (2008) Вплив телебачення та комп'ютерних технологій на формування свідомості дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 103-108. Сива, Ю. В. (2008) Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 121-125. Сивачук, Н. П. (2008) Праця В. О. Сухомлинського "Серце віддаю дітям" у контексті національної культурної семіосфери. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 131-134. Сидор, І. П. (2008) Формування культури дозвілля студентської молоді України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 126-129. Сирота, З. М., Сирота, В. М. (2008) Художньо-естетичний аспект творчого розвитку школярів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 141-144. Слозанська, Г. І. (2008) Особливості функціонування докторських програм з соціальної роботи в Австралії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 130-133. Смерчак, Л. І. (2008) Практична робота студентів спеціальності "соціальна педагогіка" з дітьми-інвалідами як чинник формування професійних інтересів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 124-127. Сорока, М. Я. (2008) Використання прогресивних ідей російського досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 134-142. Стась, М. І. (2008) Наукові підходи у формуванні творчих здібностей майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 113-117. Степанова, Н. М. (2008) Інноваційні підходи до виховання політичної культури старшокласників у позаурочній діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 118-121. Стромило, А. П. (2008) Насильство над дітьми та його наслідки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 139-142. Струкова, І. І. (2008) Новий тип керівника загальноосвітнього закладу на етапі змін. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 122-126. Струмінська, С. П. (2008) Творіть, дерзайте, диференціюйте... Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 126-130. Стрітьєвич, Т. М. (2008) Активні методи навчання у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 120). с. 125-130. Ступаченко, Ю. Б. (2008) Характеристика соціально-педагогічних умов формування емоційної культури неповнолітніх правопорушників на прикладі педагогічної системи А. С. Макаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 111-118. Сундук, Р. В. (2008) Зародження та становлення концепції формування цілісної особистості (кінець ХVIII - середина ХХ ст.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 148-152. ТТатушко, О. М. (2008) Про феномен "акме": науково-когцептуальні підходи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 148-151. Титаренко, О. І. (2008) Соціально-педагогічні ідеї П. Наторпа та їх практичний аналіз педагогами початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 122-125. Титаренко, О. І. (2008) Кант і Песталоцці у теорії освіти та виховання Пауля Наторпа. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 130-133. Тихолоз, В. В. (2008) Гуманістична спрямованість курсу "Історія соціальної педагогіки". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 125-130. ФФедека, М. П. (2008) Поняття "виховання", "моральне виховання", "громадянське виховання", "патріотизм", "військово-патріотичне виховання" у психолого-педагогічній та методичній літературі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 135-139. Федій, О. А. (2008) Естетотерапія продуктивного педагогічного спілкування та особистісний комфорт дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№122). с. 130-136. Феуєрман, В. В. (2008) Теоретичні аспекти проблеми формування потреби високої моральної свідомості молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 151-157. Філіппов, Ю. М. (2008) Тенденції розвитку процесу трудової соціалізації сучасної мооді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 127-131. Фірсова, Л. С. (2008) Естетичне виховання майбутніх соціальних педагогів засобами прикладної творчості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 136-142. ХХлистун, І. (2008) Проблема формування комунікативної компетенції майбутніх педагогів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 139-143. Хлистун, І. Г. (2008) Використання виховного досвіду елітарних родин кінця ХІХ- початку ХХ століття в сучасному навчально-виховному процесі педагогічних університетів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 143-147. Хоменко, С. М., Юхименко, Л. І., Макаренко, М. В. (2008) Динаміка показників серцевого ритму у школярів молодшого шкільного віку під час виконання розумової роботи. Вісник Черкаського університету. Серія Біологічні науки (№ 128). с. 136-140. ЧЧенбай, І. В. (2008) Профілактика алкогольної залежності у дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 131-136. Черненко, О. М., Покалюк, В. М. (2008) Методика вивчення стану здоров'я курсантів в системі "Навчальний процес - умови проживання і спосіб життя - медичне забезпечення". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 156-159. Чернишенко, О. І. (2008) Соціокультурна анімація: міжнародний досвід, перспективи впровадження в Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 136-143. Черноусова, Н. М. (2008) Формування самоврядувальних дій старшокласників спеціальної школи-інтернату. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 144-149. Черноусова, Н. М. (2008) Роль педагога у роботі учнівського самоврядування спеціальної школи-інтернату. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. с. 147-153. Черняк, С. Г. (2008) Освітня діяльність Київського університету крізь призму викладання наук (1834-1837 рр.). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 163-167. Чобітько, М. Г. (2008) Формування професіоналізму майбутнього соціального педагога в процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 143-149. Чубук, Р. В. (2008) Формування культури особистості студента. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 150-154. ШШвидка, С. О. (2008) Культурна взаємодія як складова екокультури особистості майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 154-158. Шпак, В. П., Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 142-147. Штика, Н. О. (2008) Зміст роботи соціального педагога щодо управління волонтерськими ресурсами в неурядових організаціях (НУО). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 142-147. Шульга, Н. В. (2008) Теоретичні засади полікультурної освіти в сучасній педагогічній науці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 159-162. Шульга, С. І. (2008) Навчалися у мудрих. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 155-157. ЮЮрків, Я. І. (2008) Проблеми життєдіяльності та виховання розумово відсталої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 148-153. Юрчук, С. М. (2008) Формування морально-вольових якостей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 157-159. ЯЯворський, А. А. (2008) Педагогічна практика один з основних факторів формування професійної самоорганізації студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 157-161. Яворський, А. А. (2008) Організація педагогічної практики у вищих навчальних закладах України у 20-80-ті роки ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 159-165. Якименко, О. Г. (2008) Формування естетичного світосприйняття у студентської молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 147-154. Яковлєва, Н. В. (2008) Соціальна політика України: курс на Європу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 153-156. Ярмоленко, Н. М., Ярмоленко, О. Д. (2008) Фольклорна арт-терапія та методика її впровадження. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 158-162. Ярмоленко, О. Д., Ярмоленко, Н. М. (2008) Арт-терапія та можливості її використання у соціальній педагогіці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (3 122). с. 154-157. |