Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких автор: "Гнезділова, К. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 19.

Стаття

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 1291-1304.

Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). с. 939-951.

Гнезділова, К. М. (2022) Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 34-38.

Гнезділова, К. М. (2022) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті. Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-28 грудня 2022 р. с. 16-18.

Гнезділова, К. М., Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). с. 59-63.

Бондар, Т. І., Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. с. 36-44.

Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М., Шашечнікова, О., Сердюк, З. О., Коломієць, О. М., Запорожець, А. (2022) Efficient Questioning in Teaching Mathematics: Teachers’ Attitudes and Practices. Revista Romвneasca pentru Educatie Multidimensionala, Vol.15 (Is. 1). с. 216-246.

Мосєєва, Л. В., Гнезділова, К. М. (2021) Вплив мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 489-490.

Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М. (2021) Результати тренувального тестування ЗНО з математики: кількісний аналіз. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 4). с. 114-119.

Павленко, А. О., Гнезділова, К. М. (2021) Формування відповідальності у дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 493-495.

Пилявська, М. В., Гнезділова, К. М. (2021) Педагогічні умови естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 496-499.

Гапич, Ю. О., Гнезділова, К. М. (2021) Особливості усвідомлення гендерної ідентичності дітьми дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 480-481.

Гнезділова, К. М. (2014) Корпоративні відносини в структурі університету факультет корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (126-Б). с. 16-21.

Гнезділова, К. М. (2013) Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 512-516.

Гнезділова, К. М. (2013) Ціннісно - мотиваційні критерії оцінки на основі корпоративної культури випускників Московського педагогічного факультету університету. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 512-516.

Книга

Берліменко, А. В., Гальченко, Т. О., Овсієнко, Л. О., Осипова, Т. Ю., Гаркуша, Р. В., Гінкул, А. В., Гнезділова, К. М., Дворова, К. В., Єжель, О. Ю., Задорожна, О. В., Зорочкіна, Т. С., Ігнатенко, Ю. В., Киященко, В. В., Колісніченко, Ю. М., Коренєва, Ю. С., Лесіна, Т. М., Маловічко, О. Є., Марчук, Н. О., Масленікава, С. С., Обіденко, А. В., Паламарчук, О. С., Полторадня, В. О, Слюсар, Т. А., Снісар, А. В., Karaush, N. N., Minaev, B. F., Litvin, V. A., Valiev, R. R., Чистовська, Ю. Ю., Горобець, Т. В., Baryshnikov, G. V., Njoh, R. A., Pittelkow, M. (2017) Наука та інноватика: вітчизняний і зарубіжний досвід : збірник матеріалів ІІІ Круглого столу, Черкаси, 25 травня 2017р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.

Навчальний матеріал

Гнезділова, К. М. (2013) Корпоративна культура викладача вищої школи : навч.-метод. посіб. [Навчальний матеріал]

Гнезділова, К. М. (2013) Методичні рекомендації для організації і проведення виробничої педагогічної практики магістрантів (для всіх напрямів і програм підготовки магістрів). [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Sat Dec 21 19:14:51 2024 EET.