Елементи, в яких автор: "Гнезділова, К. М."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 30. СтаттяГнезділова, К. М., Степанова, Н. М. (2024) Нормативно-правовий та організаційно-управлінській складники професійної діяльності педагога закладу дошкільної освіти. Педагогічний альманах (№ 55). с. 199-205. Гнезділова, К. М., Зенченко, Т. Ф. (2024) Реалізація інтеграції галузей у початковій освіті як складник її якості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки (№ 55). с. 131-140. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 1291-1304. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). с. 939-951. Гнезділова, К. М. (2023) Міждисциплінарний підхід до викладання фахових дисциплін як інноваційний тренд в системі підготовки майбутніх фармацевтів. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія:" Педагогічні науки" (№ 2). с. 19-24. Степанова, Н. М., Гнезділова, К. М. (2023) Тайм-менеджмент у професійній підготовці майбутніх педагогів. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки (№ 17). с. 186-192. Бондар, Т. І., Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. с. 36-44. Гнезділова, К. М. (2022) Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 34-38. Гнезділова, К. М. (2022) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті. Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-28 грудня 2022 р. с. 16-18. Гнезділова, К. М., Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). с. 59-63. Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М., Шашечнікова, О., Сердюк, З. О., Коломієць, О. М., Запорожець, А. (2022) Efficient Questioning in Teaching Mathematics: Teachers’ Attitudes and Practices. Revista Romвneasca pentru Educatie Multidimensionala, Vol.15 (Is. 1). с. 216-246. Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М. (2021) Результати тренувального тестування ЗНО з математики: кількісний аналіз. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 4). с. 114-119. Мосєєва, Л. В., Гнезділова, К. М. (2021) Вплив мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 489-490. Павленко, А. О., Гнезділова, К. М. (2021) Формування відповідальності у дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 493-495. Пилявська, М. В., Гнезділова, К. М. (2021) Педагогічні умови естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 496-499. Гапич, Ю. О., Гнезділова, К. М. (2021) Особливості усвідомлення гендерної ідентичності дітьми дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 480-481. Гнезділова, К. М. (2020) Сучасний погляд на проблему удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки (№ 1). с. 264-267. Гнезділова, К. М., Тимченко, О. С. (2020) Структура та зміст управлінських навичок майбутніх викладачів вищої школи. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (№ 7). с. 26-32. Гнезділова, К. М. (2020) Формування SOFT SKILLS у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Освіта і наука: глобальні тренди і перспективи розвитку: заочна дискусійна панель, присвячена Дню науки (16 травня 2020 р.). с. 26-31. Акуленко, І., Гнезділова, К. М. (2019) Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 117). с. 12-16. Ботузова, Ю., Гнезділова, К. М. (2019) Забезпечення наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі школа університет педагогічного профілю. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 177). с. 66-71. Гнезділова, К. М. (2017) Взаємини суб'єктів освітнього процесу в історії університетів. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогчні науки". с. 35-43. Гнезділова, К. М. (2016) Корпоративна культура і символи у змісті освітньо-професійної підготовки майбутніх керівників освітніх закладів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 17). с. 3-10. ISSN 2076-586X Гнезділова, К. М. (2014) Корпоративні відносини в структурі університету факультет корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (126-Б). с. 16-21. Гнезділова, К. М. (2013) Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 512-516. КнигаБедряковська, К. В., Степанова, Н. М., Ніколаєску, І. О., Нікітська, Ю. М., Гнезділова, К. М., Нікітська, Ю. М., Шумська, А. І., Чередник, Л. С., Дяховець, О. О., Тітенко, М. В., Тимченко, О. С., Соловей, Ю. О., Сакун, С. С., Бондар, В. Г., Близнюк, О. О., Гаменко, А. О., Гребенюк, М. О., Демешева, С. С. (2020) Освіта і наука: глобальні тренди і перспективи розвитку : заочна дискусійна панель, присвячена Дню науки (16 травня 2020 р.) /. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси. Берліменко, А. В., Гальченко, Т. О., Овсієнко, Л. О., Осипова, Т. Ю., Гаркуша, Р. В., Гінкул, А. В., Гнезділова, К. М., Дворова, К. В., Єжель, О. Ю., Задорожна, О. В., Зорочкіна, Т. С., Ігнатенко, Ю. В., Киященко, В. В., Колісніченко, Ю. М., Коренєва, Ю. С., Лесіна, Т. М., Маловічко, О. Є., Марчук, Н. О., Масленікава, С. С., Обіденко, А. В., Паламарчук, О. С., Полторадня, В. О, Слюсар, Т. А., Снісар, А. В., Karaush, N. N., Minaev, B. F., Litvin, V. A., Valiev, R. R., Чистовська, Ю. Ю., Горобець, Т. В., Baryshnikov, G. V., Njoh, R. A., Pittelkow, M. (2017) Наука та інноватика: вітчизняний і зарубіжний досвід : збірник матеріалів ІІІ Круглого столу, Черкаси, 25 травня 2017р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси. Навчальний матеріалГнезділова, К. М. (2013) Методичні рекомендації для організації і проведення виробничої педагогічної практики магістрантів (для всіх напрямів і програм підготовки магістрів). [Навчальний матеріал] Гнезділова, К. М. (2013) Корпоративна культура викладача вищої школи : навч.-метод. посіб. [Навчальний матеріал] |