Репозитарій ЧНУ

Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури

Гнезділова, К. М. (2013) Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 512-516.

[img]
Перегляд
Text
education-1-11-9.pdf

Download (108kB) | Перегляд

Резюме

Важливим компонентом професійної культури викладачів, які працюють в галузі вищої освіти (HE) сектор є їх корпоративна культура. Ефективність корпоративної культури впливає на ефективність навчання. Результати показують, що часто виникає зв'язок між інституційними цілями і корпоративної культури. Поведінкові показники професорсько-викладацького складу і взаємодії з іншими колегами і адміністрацією залежать від взаємодії особистих цінностей з цінностями, що оголошує університет. Корпоративна культура викладається в системі вищої освіти. Опитування, проведене серед потенційних викладачів вузів виявили необхідність вдосконалення методів навчання для забезпечення навчання в теорії корпоративної культури. Дослідження підтвердило свою основну гіпотезу: різні університети мають спільні риси, які характеризують ефективність корпоративної культури майбутніх викладачів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Викладач університету ; корпоративна культура професорсько - викладацького складу ; університет ; корпоративна культура
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Вер 2016 10:07
Останні зміни: 09 Вер 2016 10:07
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/712

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу