Елементи, в яких автор: "Гнезділова, К. М."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 30. Гнезділова, К. М., Степанова, Н. М. (2024) Нормативно-правовий та організаційно-управлінській складники професійної діяльності педагога закладу дошкільної освіти. Педагогічний альманах (№ 55). с. 199-205. Гнезділова, К. М., Зенченко, Т. Ф. (2024) Реалізація інтеграції галузей у початковій освіті як складник її якості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки (№ 55). с. 131-140. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Концептуальні засади педагогіки партнерства в контексті методології гуманістичної педагогіки ХХІ століття. Наука і техніка (№ 8). с. 780-792. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 1291-1304. Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). с. 939-951. Гнезділова, К. М. (2023) Міждисциплінарний підхід до викладання фахових дисциплін як інноваційний тренд в системі підготовки майбутніх фармацевтів. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія:" Педагогічні науки" (№ 2). с. 19-24. Степанова, Н. М., Гнезділова, К. М. (2023) Тайм-менеджмент у професійній підготовці майбутніх педагогів. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки (№ 17). с. 186-192. Бондар, Т. І., Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. с. 36-44. Гнезділова, К. М. (2022) Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). с. 34-38. Гнезділова, К. М. (2022) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті. Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-28 грудня 2022 р. с. 16-18. Гнезділова, К. М., Зорочкіна, Т. С. (2022) Формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 3). с. 59-63. Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М., Шашечнікова, О., Сердюк, З. О., Коломієць, О. М., Запорожець, А. (2022) Efficient Questioning in Teaching Mathematics: Teachers’ Attitudes and Practices. Revista Romвneasca pentru Educatie Multidimensionala, Vol.15 (Is. 1). с. 216-246. Акуленко, І. А., Гнезділова, К. М. (2021) Результати тренувального тестування ЗНО з математики: кількісний аналіз. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 4). с. 114-119. Мосєєва, Л. В., Гнезділова, К. М. (2021) Вплив мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 489-490. Павленко, А. О., Гнезділова, К. М. (2021) Формування відповідальності у дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 493-495. Пилявська, М. В., Гнезділова, К. М. (2021) Педагогічні умови естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 496-499. Гапич, Ю. О., Гнезділова, К. М. (2021) Особливості усвідомлення гендерної ідентичності дітьми дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 480-481. Гнезділова, К. М. (2020) Сучасний погляд на проблему удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки (№ 1). с. 264-267. Гнезділова, К. М., Тимченко, О. С. (2020) Структура та зміст управлінських навичок майбутніх викладачів вищої школи. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (№ 7). с. 26-32. Бедряковська, К. В., Степанова, Н. М., Ніколаєску, І. О., Нікітська, Ю. М., Гнезділова, К. М., Нікітська, Ю. М., Шумська, А. І., Чередник, Л. С., Дяховець, О. О., Тітенко, М. В., Тимченко, О. С., Соловей, Ю. О., Сакун, С. С., Бондар, В. Г., Близнюк, О. О., Гаменко, А. О., Гребенюк, М. О., Демешева, С. С. (2020) Освіта і наука: глобальні тренди і перспективи розвитку : заочна дискусійна панель, присвячена Дню науки (16 травня 2020 р.) /. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси. Гнезділова, К. М. (2020) Формування SOFT SKILLS у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Освіта і наука: глобальні тренди і перспективи розвитку: заочна дискусійна панель, присвячена Дню науки (16 травня 2020 р.). с. 26-31. Акуленко, І., Гнезділова, К. М. (2019) Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 117). с. 12-16. Ботузова, Ю., Гнезділова, К. М. (2019) Забезпечення наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі школа університет педагогічного профілю. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 177). с. 66-71. Гнезділова, К. М. (2017) Взаємини суб'єктів освітнього процесу в історії університетів. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогчні науки". с. 35-43. Берліменко, А. В., Гальченко, Т. О., Овсієнко, Л. О., Осипова, Т. Ю., Гаркуша, Р. В., Гінкул, А. В., Гнезділова, К. М., Дворова, К. В., Єжель, О. Ю., Задорожна, О. В., Зорочкіна, Т. С., Ігнатенко, Ю. В., Киященко, В. В., Колісніченко, Ю. М., Коренєва, Ю. С., Лесіна, Т. М., Маловічко, О. Є., Марчук, Н. О., Масленікава, С. С., Обіденко, А. В., Паламарчук, О. С., Полторадня, В. О, Слюсар, Т. А., Снісар, А. В., Karaush, N. N., Minaev, B. F., Litvin, V. A., Valiev, R. R., Чистовська, Ю. Ю., Горобець, Т. В., Baryshnikov, G. V., Njoh, R. A., Pittelkow, M. (2017) Наука та інноватика: вітчизняний і зарубіжний досвід : збірник матеріалів ІІІ Круглого столу, Черкаси, 25 травня 2017р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси. Гнезділова, К. М. (2016) Корпоративна культура і символи у змісті освітньо-професійної підготовки майбутніх керівників освітніх закладів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 17). с. 3-10. ISSN 2076-586X Гнезділова, К. М. (2014) Корпоративні відносини в структурі університету факультет корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (126-Б). с. 16-21. Гнезділова, К. М. (2013) Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 512-516. Гнезділова, К. М. (2013) Методичні рекомендації для організації і проведення виробничої педагогічної практики магістрантів (для всіх напрямів і програм підготовки магістрів). [Навчальний матеріал] Гнезділова, К. М. (2013) Корпоративна культура викладача вищої школи : навч.-метод. посіб. [Навчальний матеріал] |