Бардадим, О. В. (2018) Використання ІКТ на уроці. Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників : інтернет-семінари. с. 1-3.
| 
              
Text
 Bardadym O. V. (1).pdf Download (541kB)  | 
          
Резюме
Інформаційно-комунікаційна технологія навчання (ІКТ) – це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу. Інформаційні технології стають потужним багатофункціональним засобом навчання. Їх використання привчає учня жити в інформаційному середовищі, сприяє залученню школярів до інформаційної культури.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Хімічний диктант ; прийом кубування ; мікрофон ; сучасні інформаційні технології ; ІКТ на уроках хімії ; медіа-технології ; інформаційно-комунікаційна технологія навчання | 
| Теми: | Хімічні науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 06 Черв 2021 13:52 | 
| Останні зміни: | 23 Лист 2021 12:11 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4518 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




