Яцина, С. М. (2020) До проблеми методики проведення інтегрованих уроків літературного читання на основі використання. Наукові записки БДПУ. Серія: Педагогічні науки (№ 1). с. 123-131.
|
Text
14.pdf Download (509kB) |
Резюме
Метою цієї статті є з՚ясування місця й ролі інтегрованих уроків з використанням інформаційних технологій у формуванні ключових компетентностей молодших школярів на заняттях з літературного читання. Завдання: вивчити стан проведення інтегрованих уроків з літературного читання; визначити шляхи інтеграції окремих аспектів різних навчальних дисциплін на заняттях з літературного читання; продемонструвати інформаційні технології під час проведення інтегрованих уроків у початковій школі.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | інтегрований урок ; інформаційні технології ; концепція «Нова українська школа» ; учні початкової школи ; ігрова діяльність |
| Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 18 Лют 2025 13:40 |
| Останні зміни: | 18 Лют 2025 13:40 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6830 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




