Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

До проблеми методики проведення інтегрованих уроків літературного читання на основі використання

Яцина, С. М. (2020) До проблеми методики проведення інтегрованих уроків літературного читання на основі використання. Наукові записки БДПУ. Серія: Педагогічні науки (№ 1). с. 123-131.

[img] Text
14.pdf

Download (509kB)

Резюме

Метою цієї статті є з՚ясування місця й ролі інтегрованих уроків з використанням інформаційних технологій у формуванні ключових компетентностей молодших школярів на заняттях з літературного читання. Завдання: вивчити стан проведення інтегрованих уроків з літературного читання; визначити шляхи інтеграції окремих аспектів різних навчальних дисциплін на заняттях з літературного читання; продемонструвати інформаційні технології під час проведення інтегрованих уроків у початковій школі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: інтегрований урок ; інформаційні технології ; концепція «Нова українська школа» ; учні початкової школи ; ігрова діяльність
Теми: Філологічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Лют 2025 13:40
Останні зміни: 18 Лют 2025 13:40
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6830

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу