Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Порушення писемного мовлення як одна із проблем учнів початкової школи

Литвин, І. М., Яцина, С. М. (2023) Порушення писемного мовлення як одна із проблем учнів початкової школи. The 5th International scientific and practical conference “Global science: prospects and innovations” (December 28-30, 2023). с. 420-425.

[img] Text
zbirka-tezglobal-science-prospects-and-innovations-28-30.12.2023.pdf

Download (9MB)

Резюме

у статті здійснено аналіз сучасних наукових вітчизняних і зарубіжних досліджень та існуючих авторських класифікацій порушення письма (дисграфії) в учнів початкової школи.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Учні початкової школи ; діти молодшого шкільного віку ; порушення писемного мовлення ; дисграфія.
Теми: Філологічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Лют 2025 14:05
Останні зміни: 17 Лют 2025 14:05
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6825

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу