Зорочкіна, Т. С., Балакірєва, В. А., Мовчан, В. І. (2024) Підготовка вчителів початкових класів до впровадження освітніх інновацій. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 9). с. 14-18.
![]() |
Text
9_2.pdf Download (1MB) |
Резюме
У статті розглядаються можливості та особливості підготовки вчителів початкових класів до впровадження освітніх інновацій. Розкрито особливості підготовки вчителів початкових класів у закладі вищої освіти з акцентом на впровадження освітній інновацій у професійній діяльності. Вперше висвітлено напрямки та завдання «Концепції інноваційної трансформації ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інноваційна підготовка вчителів початкових класів ; освітні інновації ; інноваційні підходи ; інноваційні інструменти ; вчитель початкових класів ; молодші школярі ; початкова школа |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лют 2025 13:17 |
Останні зміни: | 13 Лют 2025 13:17 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6812 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |