Зорочкіна, Т. С., Здір, Д. Р. (2024) Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 6). с. 143-147.
Text
6_28.pdf Download (575kB) |
Резюме
У статті розкрито та зміст поняття «STEM-компетентність» та особливості її формування у майбутніх вчителів початкових класів. Встановлено, що STEM-компетентність вчителя початкових класів – це динамічна система знань, умінь, навичок, особистісних індивідуально-психологічних особливостей та якостей, необхідних для ефективного впровадження STEM-освіти в освітній процес початкової школи. Виокремлено компоненти STEM-компетентності майбутніх вчителів початкових класів: когнітивний (знаннєвий), діяльнісний, особистісно-мотиваційний та рефлексивний.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | STEM ; STEM-освіта ; STEM-компетентність ; STEM-компетентність вчителя початкових класів ; STEM-навчання ; STEM-технології |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Січ 2025 13:54 |
Останні зміни: | 16 Січ 2025 13:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6770 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |