Ніколаєску, І. О., Бондар, В. Г., Мариняка, Р. А. (2024) Особливості формування мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Вісник науки та освіти (№ 10). с. 1060-1070. ISSN 2786-6165
Text
16113-Текст статті-16179-1-10-20241112.pdf Download (292kB) |
Резюме
Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню питання формування мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Наголошено, що формування мовленнєвої культури, розвиток мовлення дітей, мовленнєвих навичок, потреба у спілкуванні набуває особливого значення саме в дошкільному віці, оскільки знання, вміння та навички, які діти отримали в ранньому дитинстві, значним чином впливають на їх подальший розвиток. Наукові дослідження підтверджують, що розвиток мовлення – це не ізольований процес, а складова загального розвитку дитини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку ; активний словник ; мовленнєві порушення ; діалогічне та монологічне мовлення |
Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Січ 2025 13:30 |
Останні зміни: | 16 Січ 2025 13:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6768 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |