Яцина, С. М. (2019) Сутність, структура та етапи професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі філології. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). с. 222-226. ISSN 2076-586X
Text
adminojs,+39_Яцина.pdf Download (285kB) |
Резюме
Статтю присвячено з’ясуванню таких важливих педагогічних понять, як сутність професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога, її структура та основні етапи підготовки доуніверситетського, університетського та післяуніверси-тетського періодів. Проаналізовано праці з проблеми дослідження, уточнено дефініцію «професійні вміння майбутнього фахівця у галузі філології». Конкретизовано основні види навчання студентів у закладах вищої освіти – професійної та кваліфікаційної підготовки. Особливу увагу приділено характеристиці професійних функцій випускника філологічного фаху. Установлено, що до структури професійної підготовки студентів університетського періоду залучають інваріантну й варіативну частини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | майбутній учитель-філолог ; професійна підготовка ; професійні вміння ; професійні функції ; фаза університетсь-кого навчання. |
Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Січ 2025 14:36 |
Останні зміни: | 09 Січ 2025 14:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6756 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |