Гнезділова, К. М., Тимченко, О. С. (2020) Структура та зміст управлінських навичок майбутніх викладачів вищої школи. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (№ 7). с. 26-32.
Text
sbfasps_2020_7_5.pdf Download (661kB) |
Резюме
На сучасному етапі реформування вищої освіти актуалізується проблема модернізації змісту освітньо-професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи щодо здійснення ними управлінської діяльності. Запорукою здійснення ефективної управлінської діяльності викладача є сформованість у нього системи управлінських навичок як готовності і здатності виконувати управлінські дії в будь-яких професійних ситуаціях. Відповідно до управлінських функцій викладача пропонується перелік управлінських навичок, рівень сформованості яких визначався у процесі дослідно-експериментальної роботи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | майбутній викладач ; управління освітнім процесом ; управлінська діяльність ; управлінські навички ; рівні формованості управлінських навичок ; нформаційно-комунікаційні технології |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Січ 2025 12:33 |
Останні зміни: | 08 Січ 2025 12:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6751 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |