Шпак, В. П., Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму : діяльнісний складник. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору (№ 2). с. 153-170.
Text
492-Текст статті-561-1-10-20231229.pdf Download (499kB) |
Резюме
Інформаційно-цифрова компетентність охоплює широкий спектр таких навичок, знань і ставлень, як розв’язання проблем, критичне мислення, творчість, комунікація, співпраця та цифрова грамотність. Вона також передбачає розуміння етичних і правових аспектів використання цифрових технологій. Інформаційно-цифрова компетентність стає важливою частиною компетентнісного набору ХХІ століття і набуває дедалі більшого значення в багатьох сферах життя і діяльності. Оптимальною моделлю використання інформаційно-цифрових технологій вважається їх поєднання з традиційними технологіями, оскільки такий симбіоз допомагає розширити можливості традиційних форм навчання. Їх використання дозволяє: редагувати створений контент, постійно його доповнювати, моделювати в аудіовізуальній формі, що дозволяє краще візуалізувати і засвоювати навчальний матеріал; збирати й аналізувати дані про студентів; посилювати якість навчання через доповнення класичних засобів навчання, змісту підручників, тестів; адаптуватися до соціуму відповідно до назрілої потреби; краще взаємодіяти. Проведене дослідження доводить, що у процесі навчання регулярно використовуються цифрові засоби навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Діяльність ; майбутні вчителі ; інформаційно-цифрова компетентність ; діяльнісний підхід ; природничий напрям |
Теми: | Природничі науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Груд 2024 14:40 |
Останні зміни: | 20 Груд 2024 14:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6723 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |