Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). с. 1291-1304.
Text
14603-Текст статті-14667-1-10-20240910.pdf Download (339kB) |
Резюме
У статті презентовано аналіз проблеми розроблення і впровадження теорії коннективізму як методологічного підґрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності в умовах цифровізації вітчизняної освіти. Показано розвиток цієї теорії в контексті евтагогіки, емпіричного навчання, появи і поширення цифрових технологій у повсякденному житті та стиранні кордонів у вітчизняній освіті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Коннективізм ; методологія ; теорія ; науково-педагогічні дослідження ; професійно-педагогічна діяльність ; концептуальні засади ; цифровізація ; освіта. |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Груд 2024 11:14 |
Останні зміни: | 13 Груд 2024 11:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6715 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |