Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Застосування CLIL методології у розробці навчальних матеріалів з академічного письма

Токарчук, В. А. (2024) Застосування CLIL методології у розробці навчальних матеріалів з академічного письма. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 155-168.

[img] Text
Збірник Черкаси-166-168.pdf

Download (552kB)

Резюме

В статті говориться, що ефективність навчання із застосуванням CLIL-підходу безпосередньо залежить від якості навчальних матеріалів та організації роботи з ними. У роботі розглядаються сім принципів, покладених в основу розробки навчальних матеріалів з академічного письма для студентів бакалаврату.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: CLIL методології ; академічне письмо ; принцип пріоритетності завдання ; принцип скеровування рецептивної діяльності та підтримки продуктивної діяльності ; принцип скафолдінгу та включення ; принцип послідовного мислення
Теми: Філологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Лип 2024 12:53
Останні зміни: 15 Лип 2024 12:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6405

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу