Токарчук, В. А. (2024) Застосування CLIL методології у розробці навчальних матеріалів з академічного письма. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 155-168.
|
Text
Збірник Черкаси-166-168.pdf Download (552kB) |
Резюме
В статті говориться, що ефективність навчання із застосуванням CLIL-підходу безпосередньо залежить від якості навчальних матеріалів та організації роботи з ними. У роботі розглядаються сім принципів, покладених в основу розробки навчальних матеріалів з академічного письма для студентів бакалаврату.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | CLIL методології ; академічне письмо ; принцип пріоритетності завдання ; принцип скеровування рецептивної діяльності та підтримки продуктивної діяльності ; принцип скафолдінгу та включення ; принцип послідовного мислення |
| Теми: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 15 Лип 2024 12:53 |
| Останні зміни: | 15 Лип 2024 12:53 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6405 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




