Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Принцип візуалізації у навчанні німецької мові учнів початкових класів

Шкаденков, Я. В., Титаренко, О. І. (2024) Принцип візуалізації у навчанні німецької мові учнів початкових класів. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 184-186.

[img] Text
Збірник Черкаси-184-186.pdf

Download (661kB)

Резюме

Ефективність принципу візуалізації в навчанні німецької мови учнів початкових класів є головним аспектом для забезпечення успішного засвоєння мовних навичок і комунікативної компетентності. Використання різного роду зображень схем чи малюнків та інших візуальних матеріалів допоможе учням краще зрозуміти та запам'ятати щойно вивчені фрази слова чи граматичні правила. Це підхід активізує мовне мислення та більш зацікавлює дітей до процесів вивчення мови.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Принцип візуалізації ; навчаннЯ німецької мови ; учні початкових класів ; мовнІ навичкИ ; комунікативнА компетентнІстЬ
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Лип 2024 12:17
Останні зміни: 15 Лип 2024 12:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6398

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу