Шкурдода, А. С., Титаренко, О. І. (2024) Формування лінгвосоціакультурної компетентності в учнів середньої школи на уроках німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 188-190.
Text
Збірник Черкаси-188-190.pdf Download (435kB) |
Резюме
Мета дослідження полягала в вивченні та аналізі процесу формування ЛСК учнів середньої школи на уроках німецької мови з метою виявлення ефективних методик та підходів до навчання, спрямованих на забезпечення цієї компетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Уроки німецької мови ; середня школа ; мультимедійні матеріали ; гейміфікація |
Теми: | Лінгвістика Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2024 12:21 |
Останні зміни: | 12 Черв 2024 12:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6384 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |