Панченко, О. О. (2022) Критерії та показники професійної готовності майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Вип. № 2(7) / редкол. : І. В. Жукова (голова) [та ін.].. с. 520-530.
Text
naykova_2022-520-530.pdf Download (848kB) |
Резюме
У статті проаналізовано дефініції понять «критерії» та «показники». Зокрема, згідно проблеми дослідження, визначено, що критерії мають якісну характеристику, що дозволяє простежити динаміку у рівнях професійної готовності майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку засобами нформаційно-комунікаційних технологій. Тоді як показники професійної готовності майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій характеризуються конкретністю та являються частиною критерія, які, в свою чергу, й дозволяють проводити діагностичний етап дослідження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Майбутній вихователь ; критерії ; показники ; підготовка майбутніх вихователів ; формування природничо-дослідницьких умінь ; діти старшого дошкільного віку ; засоби інформаційно-комунікаційних технологій |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Квіт 2023 08:56 |
Останні зміни: | 20 Квіт 2023 09:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5457 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |