Драч, О. О. (2019) Колективна пам'ять і національна історія у середній освіті України доби Незалежності. Київські історичні студії (№ 2(9)). с. 43-51.
|
Text
kiev 2(9)-2019-2.pdf Download (678kB) |
Резюме
У статті репрезентовано, що середня освіта є потужним модератором історичної пам’яті нових поколінь українських громадян. Аналіз опитувань учителів історії поглибив розуміння проблемних аспектів у середній освіті. Доведено, що в шкільній історії бракує полікультурності, антропологізму і системності. Прикметними є постійні зміни навчальних програм / підручників і пріоритетна роль учителя в опануванні національної історії.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | середня освіта ; вчителі історії ; учні ; колективна пам’ять ; національна історія ; політика пам’яті |
| Теми: | Історичні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 20 Квіт 2021 13:54 |
| Останні зміни: | 20 Квіт 2021 13:55 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4360 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




