Колісник, В. Ю. (2009) Різнорівневий підхід до навчання студентів вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 164). с. 103-106.
|
Text
164-103-106.pdf Download (498kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються різні погляди на поділ студентів за рівнем знань та аналізуються основні принципи організації різнорівневого підходу до навчання іноземної мови на немовних факультетах університету.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | різнорівневий підхід ; диференціація ; педагогічна готовність ; подолання особистісних проблем ; технологія навчання ; немовні факультети |
Теми: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Лип 2019 13:12 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 15:47 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1778 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |