Вайнола, Р. Х. (2008) Місце проблем технологізації соціальної роботи в змісті професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 25-31.
|
Text
122-25-31.pdf Download (486kB) | Перегляд |
Резюме
У статті пропонуються результати аналізу змістового компоненту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів по розв’язанню завдання особистісного розвитку студентів. Запропонований аналіз здійснено на прикладі курсу „Технології соціально-педагогічної роботи”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | особистісний розвиток студентів ; професійна підготовка соціальних педагогів |
Теми: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Лип 2018 12:47 |
Останні зміни: | 08 Квіт 2020 11:48 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1283 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |