Сутність, структура та етапи професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі філології

Яцина, С. М. (2019) Сутність, структура та етапи професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі філології. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). pp. 222-226. ISSN 2076-586X

[img] Text
adminojs,+39_Яцина.pdf

Download (285kB)

Abstract

Статтю присвячено з’ясуванню таких важливих педагогічних понять, як сутність професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога, її структура та основні етапи підготовки доуніверситетського, університетського та післяуніверси-тетського періодів. Проаналізовано праці з проблеми дослідження, уточнено дефініцію «професійні вміння майбутнього фахівця у галузі філології». Конкретизовано основні види навчання студентів у закладах вищої освіти – професійної та кваліфікаційної підготовки. Особливу увагу приділено характеристиці професійних функцій випускника філологічного фаху. Установлено, що до структури професійної підготовки студентів університетського періоду залучають інваріантну й варіативну частини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: майбутній учитель-філолог ; професійна підготовка ; професійні вміння ; професійні функції ; фаза університетсь-кого навчання.
Subjects: Філологічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Jan 2025 14:36
Last Modified: 09 Jan 2025 14:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6756

Actions (login required)

View Item View Item