Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності

Шпак, В. П. and Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). pp. 1291-1304.

[img] Text
14603-Текст статті-14667-1-10-20240910.pdf

Download (339kB)

Abstract

У статті презентовано аналіз проблеми розроблення і впровадження теорії коннективізму як методологічного підґрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності в умовах цифровізації вітчизняної освіти. Показано розвиток цієї теорії в контексті евтагогіки, емпіричного навчання, появи і поширення цифрових технологій у повсякденному житті та стиранні кордонів у вітчизняній освіті.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Коннективізм ; методологія ; теорія ; науково-педагогічні дослідження ; професійно-педагогічна діяльність ; концептуальні засади ; цифровізація ; освіта.
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Dec 2024 11:14
Last Modified: 13 Dec 2024 11:15
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6715

Actions (login required)

View Item View Item