Шпак, В. П. and Гнезділова, К. М. (2024) Теорія коннективізму як методологічне підгрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності. Вісник науки та освіти (№ 8). pp. 1291-1304.
![]() |
Text
14603-Текст статті-14667-1-10-20240910.pdf Download (339kB) |
Abstract
У статті презентовано аналіз проблеми розроблення і впровадження теорії коннективізму як методологічного підґрунтя науково-педагогічних досліджень і професійно-педагогічної діяльності в умовах цифровізації вітчизняної освіти. Показано розвиток цієї теорії в контексті евтагогіки, емпіричного навчання, появи і поширення цифрових технологій у повсякденному житті та стиранні кордонів у вітчизняній освіті.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Коннективізм ; методологія ; теорія ; науково-педагогічні дослідження ; професійно-педагогічна діяльність ; концептуальні засади ; цифровізація ; освіта. |
Subjects: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Dec 2024 11:14 |
Last Modified: | 13 Dec 2024 11:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6715 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |