Вайнола, Р. Х. (2008) Місце проблем технологізації соціальної роботи в змісті професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 25-31.
|
Text
122-25-31.pdf Download (486kB) | Preview |
Abstract
У статті пропонуються результати аналізу змістового компоненту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів по розв’язанню завдання особистісного розвитку студентів. Запропонований аналіз здійснено на прикладі курсу „Технології соціально-педагогічної роботи”.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | особистісний розвиток студентів ; професійна підготовка соціальних педагогів |
Subjects: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 19 Jul 2018 12:47 |
Last Modified: | 08 Apr 2020 11:48 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1283 |
Actions (login required)
View Item |