Яцина, С. М. (2020) До проблеми методики проведення інтегрованих уроків літературного читання на основі використання. Наукові записки БДПУ. Серія: Педагогічні науки (№ 1). с. 123-131.
| 
              
Text
 14.pdf Download (509kB)  | 
          
Резюме
Метою цієї статті є з՚ясування місця й ролі інтегрованих уроків з використанням інформаційних технологій у формуванні ключових компетентностей молодших школярів на заняттях з літературного читання. Завдання: вивчити стан проведення інтегрованих уроків з літературного читання; визначити шляхи інтеграції окремих аспектів різних навчальних дисциплін на заняттях з літературного читання; продемонструвати інформаційні технології під час проведення інтегрованих уроків у початковій школі.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | інтегрований урок ; інформаційні технології ; концепція «Нова українська школа» ; учні початкової школи ; ігрова діяльність | 
| Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 18 Лют 2025 13:40 | 
| Останні зміни: | 18 Лют 2025 13:40 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6830 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




