Литвин, І. М., Яцина, С. М. (2023) Порушення писемного мовлення як одна із проблем учнів початкової школи. The 5th International scientific and practical conference “Global science: prospects and innovations” (December 28-30, 2023). с. 420-425.
![]() |
Text
zbirka-tezglobal-science-prospects-and-innovations-28-30.12.2023.pdf Download (9MB) |
Резюме
у статті здійснено аналіз сучасних наукових вітчизняних і зарубіжних досліджень та існуючих авторських класифікацій порушення письма (дисграфії) в учнів початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Учні початкової школи ; діти молодшого шкільного віку ; порушення писемного мовлення ; дисграфія. |
Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лют 2025 14:05 |
Останні зміни: | 17 Лют 2025 14:05 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6825 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |