Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів.

Зорочкіна, Т. С., Здір, Д. Р. (2024) Формування STЕM- компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (№ 6). с. 143-147.

[img] Text
6_28.pdf

Download (575kB)

Резюме

У статті розкрито та зміст поняття «STEM-компетентність» та особливості її формування у майбутніх вчителів початкових класів. Встановлено, що STEM-компетентність вчителя початкових класів – це динамічна система знань, умінь, навичок, особистісних індивідуально-психологічних особливостей та якостей, необхідних для ефективного впровадження STEM-освіти в освітній процес початкової школи. Виокремлено компоненти STEM-компетентності майбутніх вчителів початкових класів: когнітивний (знаннєвий), діяльнісний, особистісно-мотиваційний та рефлексивний.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: STEM ; STEM-освіта ; STEM-компетентність ; STEM-компетентність вчителя початкових класів ; STEM-навчання ; STEM-технології
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Січ 2025 13:54
Останні зміни: 16 Січ 2025 13:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6770

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу